سریال آکتور نخستین تجربه نیما جاویدی

نمانامه: سریال آکتور اولین تجربه ساخت سریال نیما جاویدی است. نیما جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. نخستین فیلم جاویدی با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است؛ سرخ‌پوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است. جاویدی با پشتوانه ساخت این دو فیلم به سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ‌پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

خلاصه داستان سریال آکتور

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

بازیگران و عوامل آکتور

درحالی که چند وقت قبل تصویری از نوید محمدزاده و احمدمهرانفر به عنوان بازیگران آکتور منتشر شد، تصویربرداری این سریال تا آذر ماه ادامه خواهد داشت و به زودی و احتمالا از اوایل آبان از فیلیمو و نماوا پخش خواهد شد.

 در هفته های اخیر به دلیل مشکلات اینترنت و همچنین سختگیری های اعمالی برای تعدادی از بازیگران، پخش بعضی از سریال های شبکه نمایش خانگی به مشکل خورده و چند روز از کنداکتور پخش این پخش کنندگان خالی مانده است، به نظر می رسد از آبان ماه یکی از بهترین تولیدات مشترک دو پلتفرم اصلی پخش در کنداکتور قرار می گیرد. نوید محمدزاده، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد بازیگران این سریال هستند و آکتور داستان چند جوان است که در هیاهو جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند ناچارند برای گرفتن حقشان با جریان هایی درگیر شوند.

زمان پخش سریال آکتور

آنطور که روابط عمومی سریال اعلام کرده است این سریال از آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده و الان در مراحل پساتولید به‌سر می‌برد. آنطور که شنیده می‌شود -به احتمال بسیار زیاد- در ماه دوم پاییز ۱۴۰۱ پخش آن از فیلیمو آغاز می‌شود. این سریال، اختصاصی نیست.