رضا یزدانی بازیگر سریال میدان سرخ شد

 

پایگاه خبری نمانامه: رضا یزدانی درباره بازیگری خود در سریال میدان سرخ گفت: چند سال منتظر چنین نقشی بودم/ دوست دارم تیتراژ کاری را که در آن بازی می‌کنم، نخوانم
وی در مورد حضور در این سریال گفت: از زمان کارگردانی آقای بهرامیان به سریال اضافه شدم. شاید باورتان نشود؛ روزی که تست گریم داشتیم، یک روز تمام طول کشید. یعنی از صبح آمدم و گریمم شب تمام شد.

یزدانی همچنین در مورد نقش گورباچف در این سریال خاطر نشان کرد: گروچف یک مرد میانسال است که ما گذشته‌اش را نمی‌بینیم اما می‌توانیم حدس بزنیم؛ از آدم‌هایی است که حسابی سختی کشیده. چون این مدل آدم‌ها همگی گذشته ناآرامی داشته‌اند. نمونه‌های خارجی چنین شخصیت‌هایی را زیاد دیده‌ایم. گذشته‌شان هم نشان داده شده که چطور چنین آدمی شده‌اند. مثلا پدر و مادرش را کشته‌اند. من عاشق سینمای نوآر هستم و دوست داشتم این نقش را بازی کنم. دقیقا منتظرش بودم و به آن فکر می‌کردم؛ چند سال است برای بازی کردن در چنین نقشی منتظرم. همیشه آدم به چیزی که فکر می‌کند، می‌رسد.

این خواننده در مورد جذاب‌ترین کاراکتر این سریال گفت: کاراکترها در این سریال هر کدام جذابیت‌های خودشان را دارند. هر کدام به صورت مستقل جذاب هستند و بیننده را می‌توانند با خودشان همراه کنند. من هم همه سریال را ندیده‌ام که بتوانم کاراکتر مورد علاقه‌ام را نام ببرم اما تا اینجا گروچف. (می‌خندد)

یزدانی در مورد سکانس دوست داشتنی میدان سرخ افزود: یک سکانس هست که فکر کنم در قسمت چهارم خواهیم دید. بازی در کنار بهرام افشاری است. سکانس رولت روسی. خیلی سکانس جذابی شده. در سینمای ایران تا به حال مشابهش را نداشتیم.

وی ادامه داد: من دوست دارم تیتراژ کاری را که در آن بازی می‌کنم، نخوانم. اینجا هم همینطور است. فرزاد تیتراژ را خوانده. فکر می‌کنم اینطوری درست‌تر است. ولی خب مدلی هم بوده که در کاری هم بازی کرده باشم و هم تیتراژ را خوانده‌ام. به هر حال ۲۰ سال است که کار می‌کنم و همه شکلش را تجربه کرده‌ام. اما مدل درست‌تر همینی است که در سریال میدان سرخ رخ داد.

یزدانی در مورد دلتنگی‌اش برای کنسرت هم گفت: این دوسالی که به خاطر کرونا نتوانسته‌ام روی استیج بروم، دارم دق می‌کنم. واقعا دارم دق می‌‌کنم. چندروز پیش داشتم یکی از کنسرت‌هایم را نگاه می‌کردم دیدم بی‌اختیار گریه می‌کنم. خیلی حالم بد شد. شما نمی‌دانید. انرژی که روی استیج از مردم می‌گیری در هیچ فیلمی، در هیچ سینمایی، در هیچ کجای جهان نمی‌گیری. یعنی آن لحظه‌ای که وارد استیج می‌شوی و ۳ هزار نفر برایت فریاد می‌کشند و آن حجم از انرژی سمتت می‌آید، آن لحظه‌ها اصلا جزو عمرت محاسبه نمی‌شود!