درباره تاریخچه آرم بیشتر بدانید!

پایگاه خبری نمانامه: آرم سیترون شبیه نمادی است که برای سربازهای آمریکایی در کارتونها استفاده می شود ۲ حرف V برعکس . شاید فکر کنید هدف از این ۲ فلش رو به بالا رد لوگو رو به جلو و پیش تاز بودن کارخانه است اما نه ماجرا چیز دیگریست . Andre Citroen در ابتدا ورود به بازار تجارت موتور کار خود را با ساخت چرخ دنده آغاز نمود و این ۲ ارم نظامی شکل در حقیقت نمادی از دندانه های چرخ دنده و شروع کار سیترون می باشد .
لوگوی یو پی اس نیز یکی از معروفترین لوگوهای دنیاست . کمپانی که به همراه Fedex نحوه توزیع بسته ها در سراسر دنیا را متحول کرد . این کمپانی در طی ۹۶ سال عمر تجاری خود ۴ بار لوگوی خود را عوض کرده است .
اولین لوگو در سال ۱۹۱۹ طراحی شد و نشان دهنده عقابی بود که یک بسته را با چنگالهای خود حمل می کرد
۱۸ سال بعد در سال ۱۹۳۷ لوگو به یک سپر با حروف یو پی اس درون ان تغییر یافت .
آرم بعدی در سال ۱۹۶۱ توسط طراح معروف Paul Rand ایجاد گشت و یک بسته پستی به ارم اضافه گشت .
ارم فعلی نیز توسط کمپانی Future Brand طراحی گشته است که کمپانی بسیار معروفیست . این لوگو همانن لوگی طراحی شده در سال ۱۹۶۱ شامل آرم قهوه ای رنگ یو پی اس است اما به جای بسته پستی از یک قوس طلایی در بالای سپر استفاده شده است .
باقی ماندن ارم قدیمی برای یاد اوری شرکتیست که در امر ارسال بسته و سایر چیزها پیش گام و مبتکر بوده است و یادی از تاریخچه شرکت است . قوس درخشان در بالای آرم به معنای انرژی مثبت و یک تفکر خلاق در سطح جهانیست .
ارتباط کمپانی یو پی اس با رنگ قهوه ای به سالهای دور بر می گردد . زمانی که کمپانی در آن سالها در حال گسترش ناوگان ارسال خود بود با این تصمیم گیری مواجه شد که از چه رنگی برای خودروهای خود استفاده کند و پس از بحثهای طولانی رنگ زد یا قهوه ای انتخاب شد . و بعد از مدتی یکی از سرمایه گزاران اعلام کرد که رنگ قهوه ای اندکی بهتر از زرد است زیرا تمیز نگه داشتن وسایل قهوه ای راحت تر از وسایل زرد است به همین راحتی .