دارکوب | به کارگردانی بهروز شعیبی

پایگاه خبری نمانامه: «دارکوب» آخرین فیلم بهروز شعیبی از دو هفته پیش روی پرده رفته است و تا لحظه تنظیم مطلب حاضر در عصر روز گذشته نتوانسته فروش خود را از مرز نیم میلیارد تومان بگذراند. رقمی مایوس کننده برای «دارکوب» که طبعا در تلاقی اش با اکران کمدی ها افزایش ناگهانی آن در روزهای آتی نیز تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.
یکی از راهکارهای تبلیغاتی سازندگان این درام تلخ اجتماعی برای جذب سینماروها به فیلم،دعوت از بازیگران سریال کمدی «گلشیفته»، دیگر ساخته شعیبی، البته در شبکه نمایش خانگی است تا در مراسم اکران مردمی آن شرکت کنند. در این میان البته جای مهناز افشار به عنوان بازیگر مشترک هر دو پروژه فعلا خالی مانده است. بازیگری که شنیده می شد با سازندگان «گلشیفته» و بویژه شخص شعیبی در روزهای آخر ساخت این سریال ویدئویی به اختلاف خورده است. گرچه سازندگان چندی قبل با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از آخرین لحظات حضور افشار سر صحنه این سریال، تلاش کردند تا شایعات را تکذیب کنند. هر چند غیبت شعیبی در این ویدئو به شایعات دیگری دامن زد.
حالا در مراسم های اکران خصوصی «دارکوب» از میان بازیگران فیلم این سارا بهرامی است که حضور پر رنگی داردو چهره هایی چون سیامک انصاری، امیرمهدی ژوله، نسیم ادبی، شیدا خلیق، هومن گامنو و … همگی از پروژه «گلشیفته» به نفع فیلم مذکور وارد میدان شده اند و در برنامه های تبلیغاتی اش شرکت می کنند. در این میان امین حیایی،دیگر بازیگر «دارکوب» هم که همچنان درگیر سریال ویدئوی «ساخت ایران۲» است و اخیرا در نشست خبری آن حاضر شد، یک بار در اکران مردمی فیلم شعیبی در پردیس کورش حاضر شد و گفت:« دارکوب فیلم تاثیرگذاری است و تماشای آن تاثیر خوبی برای همه دارد». او البته در اینستاگرام خود فقط برای سریال ویدئویی برزو نیک نژاد پست گذاشته و تا به حال حرفی از «دارکوب» نزده است.اگر این روال برای «دارکوب» جریان یابد، نمی توان به فروش خوب آن امید بست.ضمن اینکه غیبت مهناز افشار در اکران های مردمی آن هم به شایعات بیشتر دامن خواهد زد.