خرید مشعل گرم ایران و پارامترهای انتخاب آن

سیستم های گرمایشی در انواع گوناگونی تولید و عرضه می شوند تا نیاز مکان های گوناگون را مرتفع کرده و تقاضای بازار را پوشش دهند. یکی از سیستم های رایج در این عرصه مشعل است که با بهره گیری از ترکیب هوا و سوخت مشخصی در یک محفظه انرژی گرمایی را تامین می کند. از این سیستم در انواعی از دیگ، هیتر و بویلر همچنین پکیج ها استفاده می شود تا انرژی حاصل از سوخت تبدیل به انرژی حرارتی شود. روش کار مشعل به دو صورت تشعشع و یا جایه جایی گرمایش را به محیط منتقل می کند.

سوخت فسیلی در عملکرد این دستگاه بسیار مهم بوده و نقش اساسی دارد. دیگر سوخت های رایج در این عرصه شامل گاز، گازوئیل و مازوت می باشد. مشعل دوگانه سوز و سه گانه سوز هم از دیگر موارد موجود مشعل اند که هر یک با توجه به کاربری و دسترسی آن منطقه مورد انتخاب قرار می گیرند.

برای خرید سیستم های حرارتی می توان از راه اینترنتی نیز اقدام نمود و در هزینه های رفت و آمد و زمان صرفه جویی کرد. وبسایت دماپویا ارائه دهنده انواع دستگاه ها و سیستم های تهویه مطبوع و سرمایشی و گرمایشی می باشد و همه تجهیزات را با قیمتی مناسب عرضه می دارد. تمامی محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می شود و اصالت برند آنان تضمین می گردد. چنانچه شما عزیزان قصد خرید انواع مشعل با قیمت مناسب را دارید می توانید به صفحه مربوطه آن رجوع کرده و لیست مشخصات هر محصول را بررسی کنید تا بهترین مدل را برای مکان مورد نظر خود انتخاب فرمایید. البته کارشناسان فروش دماپویا نیز در تمامی ساعات اداری در خدمت شما عزیزان هستند تا راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

پیشنهاد تیم دماپویا برای خرید مشعل، انتخاب از مارک های شناخته شده است تا از مزایای آن بهره مند شوید. از جمله این مزایا می توان به رقابت برندها اشاره داشت که در جریان این رقابت هر کمپانی تمام تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین محصول را به مشتریان برسانند و از تجهیزات تشکیل دهنده مرغوب و متریال اولیه درجه یک در ساخت محصولات خود به کار می گیرند. بنابراین این محصولات از سطح کیفیت بالا و طول عمر قابل توجهی برخوردار اند. همچنین با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی، مورد استقبال خریداران قرار می گیرند.

یکی از برندهای معتبر و صاحب نام در این عرصه گرم ایران می باشد که از سال ۱۳۵۹ فعالیت موفقیت آمیزی داشته و انواع مختلف مشعل را در ظرفیت های گوناگون عرضه می دارد. سپس در سال ۱۳۸۲ آغاز همکاری خود را با شرکت  RIELLO انجام داد و در نتیجه این همکاری محصولات دیگری را هم تولید می کند. با توجه به سطح کیفیت و راندمان قوی این محصولات، موفق به کسب گواهی های ISO 9001 و ISO 14001 وOHSAS 18001 گردیده است.

مدل هایی که توسط شرکت گرم ایران ساخته می شود، شامل مشعل های گازسوز و گازوئیل سوز بوده که مطابق استاندرادهای جهانی ساخته می شود. مشعل گازسوز گرم ایران برای احتراق با گاز طبیعی ساخته می شود و یکی از منابع انرژی ارزان و در دسترس برای تامین حرارت به شمار می رود. دبی سوخت گازی مشعل از طریق شیر برقی کنترل می شود که به صورت اتوماتیک عمل می کند. نحوه عملکرد آن به این صورت است که از یک فیلتر جریان گاز عبور می کند و سپس با هوا به منظور احتراق ترکیب می شود و این انرژی به وسیله شعله در مسیر خروجی جریان می یابد و احتراق ایجاد می شود. سپس احتراق از طریق یک سنسور که به میله یونیزاسیون معروف است، در مسیر شعله مشعل مورد بهره گیری قرار می گیرد تا جریان الکتریکی برقرار شود. فرایند آن کاملا مکانیزه بوده و در مراحل مختلف تولید مورد تست قرار می گیرد.

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در رابطه با مشعل گرم ایران و مدل های مختلف آن می توانید به صفحه مربوطه آن در دماپویا مراجعه کرده و خریدی موفقیت آمیز و متناسب با نیاز خود را داشته باشید. علاوه بر مدل گازسوز، محصول مهم دیگر این کمپانی مشعل گازوئیل سوز می باشد که برای مناطقی به کار می آید که دسترسی به سوخت گاز به سادگی وجود ندارد. ناگفته نماند که مشعل گازوئیل سوز گرم ایران به وسیله قطعات متعدد درجه یک و فناوری های مدرن ساخته می شود و گرمایش لازم را در کوتاه مدت تامین کرده و رضایت خاطر دارندگان آن جلب می شود. طراحی دقیق و دقت نظری که در ساخت آن به کار می رود، عملکرد مشعل گرم ایران را تقویت کرده و راندمان آن را افزایش می دهد.

منبع: https://damapouya.com