حقوق معنوی یک فیلم سینمایی به حراج گذاشته می‌شود

پایگاه خبری نمانامه: این حراج از روز جمعه ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست ۲۰۲۱) در سایت ۱stbornnft.com به صورت NFT آغاز شده و به مدت هفت روز ادامه دارد.
برندگان این مزایده به‌جز دریافت امتیاز معنوی فیلم سینمایی «اولین تولد» (۱st Born)، یک نسخه از این فیلم را به صورت فیزیکی و با امضای عوامل فیلم دریافت خواهند کرد.
همچنین ۵درصد از مبلغ نهایی مزایده به تامین واکسن کرونا برای ایران اختصاص داده می‌شود. توکن غیر قابل معاوضه یا NFT نوعی خاص از توکن‌های رمزنگاری شده است که با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین گونه‌ای دارایی دیجیتال ایجاد می‌کند که قابل تکثیر نیست.
فیلم سینمایی «اولین تولد» (۱st Born) به کارگردانی علی عطشانی، محصول کمپانی امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز است که اولین ساخته مشترک ایران و هالیوود به‌شمار می‌رود.
تعدادی از بازیگران مهم و شناخته شده هالیوودی همچون ول کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، دومنیک سوان، گِرِگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، کن دویتیان، جی عبدو، استیو وایلدر و کیان کاووسی در این فیلم ایرانی – آمریکایی به ایفای نقش پرداخته‌اند که هر کدام به واسطه حضور در آثار مطرح هالیوود در بین علاقه‌مندان ایرانی شناخته شده هستند.
داستان «اولین تولد» (۱st Born) نگاهی کمدی به روابط سیاسی بین ایران و آمریکا در بستری خانوادگی دارد. قصه این فیلم درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدرش از سناتورهای جمهوری‌خواه مجلس سنا و از مخالفین اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدرش در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هرگونه توافقی با آن‌ها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا این که شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که دو پدر کنار هم قرار می‌گیرند.
آدرس سایت و صفحه اینستاگرام کمپانی امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز

www.brightlightfilm.us
https://www.instagram.com/brightlightcompany/
آدرس صفحه حراج فیلم در سایت اپن سی
https://opensea.io/BRIGHTLIGHTCOMPANY

Home