حضور فیلم کوتاه گالو در جشنواره بین‌المللی آفریقا

نمانامه: فیلم کوتاه گالو به نویسندگی اشکان شریعت و تهیه کنندگی و کارگردانی کسری تیرسحر درباره مردی روستایی است که به صورتی اتفاقی تکه گوشتی را می‌یابد و پس از طبخ آن متوجه مزه غریبی می‌شود. آنگاه، در جستجویی جنون آمیز به دنبال گوشت دیگری می‌گردد که مزه‌ای مشابه داشته باشد و این جست‌وجو سرآغاز زنجیرهای از فجایع می‌شود.

گالو هم اکنون در ۲۵مین حضور خود در جشنواره بین‌المللی Zanzibar International Film Festival به رقابت خواهد پرداخت. این جشنواره برای ۲۵مین سال متوالی در سالن Old Fort and Cultural Center شهر زنگبار در تاریخ ۱۸ الی ۲۶ ژوئن برگزار خواهد شد.

این فستیوال بزرگ ترین جشنواره چند جانبه فرهنگی هنری قاره آفریقا است و سالانه بیش از هفت هزار توریست به کشور تانزانیا جذب می‌کند و تاثیرش در اقتصاد این کشور انکار ناپذیر است.

فیلم کوتاه گالو با بازی رامین یحیی زاده در نقش اسحاق و دنیا نصر در نقش ساره، پیش از این در ۲۴ جشنواره بین‌المللی دیگر برنده ۲۷ جایزه و ۳۲ کاندیدی شده است.

کسری تیرسحر تهیه کننده، کارگردان، فیلمبردار و آهنگساز جوان ایرانی است که دانش‌اندوخته رشته سینما در دانشگاه صدا و سیمای تهران است. وی با فیلم اتاق شماره ۱۳، که اولین فیلم ساخته این کارگردان جوان است، برنده۳ جایزه و نامزد ۳ جایزه بین‌المللی دیگر شده و گالو دومین فیلم کوتاه اوست.

این کارگردان همچنین در پس فعالیت حرفه‌ای خود در ۲ جشنواره بین‌المللی دیگر به عنوان داور نیز حضور داشته است.

از جمله عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به تدوین رها واسعی، مدیر فیلمبرداری، کسری تیرسحر، مدیرتولید و سرمایه گذار، حسین سقازاده، برنامه‌ریز، کیمیا بختیاریان، طراح صحنه و لباس، یاسمین حریری، دستیار اول فیلمبردار، رضا امیری و عکاس، امیرپارسا بنی عامریان اشاره کرد.