حضور فیلم «تی‌تی» در جشنواره عراق و مراکش

پایگاه خبری نمانامه: فیلم سینمایی «تی‌تی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده در بخش مسابقه بیست و ششمین جشنواره سینمای مولف مراکش و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق به نمایش درمی‌آید.
به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی تی‌تی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی آیدا پناهنده در ادامه‌ حضور جهانی خود، در بخش مسابقه بیست و ششمین دوره جشنواره سینمای مولف مراکش و همچنین هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم دهوک در اقلیم کردستان عراق به نمایش درمی‌آید.
جشنواره سینمای مولف مراکش از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ دسامبر (۲۴ آذر تا ۲ دی ماه) با رویکرد تمرکز بر سینمای مولف به مثابه سینمایی مبتنی بر هنر و اندیشه، رادیکال و ضد جریان اصلی که با نگاهی شخصی به ستایش انسان می پردازد،‌ برگزار خواهد شد.
جشنواره فیلم دهوک نیز از تاریخ ۸ تا ۱۱ نوامبر (۱۷ تا ۲۰ آبان) در کردستان عراق برگزار خواهد شد. پناهنده پیش از این با دو فیلم ناهید و اسرافیل برنده جایزه‌ بهترین کارگردان این جشنواره شده بود.
این فیلم با بازی پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا سال گذشته در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد و در سه رشته‌ی بهترین فیلمنامه (آیدا پناهنده و ارسلان امیری) بهترین فیلمبرداری (فرشاد محمدی) و بهترین آهنگسازی (علیرضا افکاری) و همچنین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد.
پخش جهانی فیلم سینمایی تی‌تی بر عهده دریم‌لب به مدیریت نسرین میرشب است.