«جعبه شرودینگر» بهترین فیلم جشنواره نیوجرسی شد

فیلم سینمایی «جعبه شرودینگر» به کارگردانی نسیم نقوی و امیر گنجوی برنده جایزه بهترین فیلم در بخش پاییزی جشنواره چهل ساله نیوجرسی آمریکا شد.

 

پایگاه خبری نمانامه: این تریلر روایتگر اتفاقات‌ هراس آوری است که در دوران شیوع بیماری، در یک فضای سورئال پیرامون زن تنهایی در خانه اش رخ می دهد. فیلم فوق در تابستان سال گذشته در هنگام اوج‌گیری شیوع کرونا در تورنتوی کانادا ساخته شد و پس‌‌تولید آن تا اواخر زمستان پارسال ادامه یافت. در این فیلم ترکیبی از مجموعه عوامل کانادایی و ایرانی حاضر بودند.
علیرضا علویان به عنوان طراح صدا و همچنین پیام آزادی در ساخت موسیقی متن فیلم همکاری داشتند. علیرضا کاظمی‌پور به همراه امیر گنجوی بعنوان نویسندگان فیلمنامه، بهزاد جواهری و آرش عزیزی بعنوان تهیه کنندگان فیلم و آرش عزیزی همچنین در تنظیم دیالوگ های انگلیسی فیلم نقش داشته اند. همچنین ارسلان براهنی بعنوان تهیه کننده اجرایی با فیلم همکاری داشت.

با توجه به فضای تریلرگونه این اثر، فیلم در آمریکای شمالی منجمله در جشنواره‌های امریکایی از جمله در جشنواره بیگ اپل (Big Apple) نیویورک مورد اقبال فراوان قرار گرفته است.

«جعبه شرودینگر» توسط کمپانی سینه‌دایم (Cinedigm) خریداری شده و ‌قرار است که از اوایل ماه دسامبر در اپلیکشن جدید فاندور (Fandor) که به معرفی سینمای مستقل آمریکا می‌پردازد از طریق پلتفرم‌های گوناگون آن از جمله آمازون پرایم به نمایش گذاشته شود. در خبری که در بخش اقتصادی یاهو چاپ شد این فیلم بعنوان یکی از سه فیلم برتر جدید کمپانی سینه-دایم معرفی شده است.