جایزه اسپاتلایت در جشنواره فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۰

به گزارش وارپ؛ جیمی فاکس ۵۲ ساله و برنده جایزه اسکار، روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد که دوم ژانویه جایزه اسپاتلایت بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۰ را دریافت می کند.

فاکس این جایزه را برای ایفای نقش در فیلم «فقط رحمت» دستین دانیل کرتون دریافت می کند. درامی که بر اساس اتفاقاتی واقعی ساخته شده و او نقش والتر مک ملیان را در آن بازی می کند؛ مردی که به اشتباه به جرم قتل دختری ۱۸ ساله در آلباما در سال ۱۹۸۷ محکوم به اعدام شد. مایکل بی جوردن دیگر بازیگر این فیلم در نقش برایان استیونسون، وکیلی است که برای آزادسازی مک ملیان و بسیاری از محکومین دیگر که به دلیل نژاد و فقر از عدالت محروم شدند، تلاش کرد.

فاکس به تازگی نامزد دریافت جایزه انجمن صنفی بازیگران فیلم برای این فیلم شد.

آنتونیو باندراس برای «درد و افتخار»، لورا درن برای «داستان ازدواج»، آدام درایور، سینتیا اریوو برای «هریت»، زاک گتساگن برای «شاهین کره بادام زمینی»، جنیفر لوپز برای «شیادان»، خواکین فینیکس برای «جوکر»، مارتین اسکورسیزی برای «ایرلندی»، شارلیز ترون برای «بامب شل» و رنه زلوگر برای «جودی» دیگر چهره هایی هستند که در جشنواره پالم اسپرینگز امسال که از دوم تا سیزدهم ژانویه (۱۲ تا ۲۳ دی) برگزار خواهد شد، جایزه خواهند گرفت.