تماشای انیمیشن هتل ترانسیلوانیا و انیمیشن روح و سریال امپراطور دریا

دالفک با آدرس www.dalfak.com چهارمین سایت اشتراک گذاری ویدیو و فیلم در ایران است. طراحی خوب و ساختار مسنجم آن را به یکی از پربازدیدترین سایت‌های اشتراک ویدیو در کشور تبدیل کرده است. سادگی کار با آن امکان استفاده برای افراد با هر دانشی از اینترنت و کامپیوتر را فراهم می‌کند.

این سایت فضای مناسبی برای آپلود رایگان ویدیو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید سایت‌های اشتراک ویدیوی فراوانی در ایران وجود دارد اما به علت پایین بودن کیفیت ارائه خدمات کاربران زیادی ندارد. دالفک تمام سعی خود را برای ایجاد محیطی حرفه‌ای انجام داده است. مثلا با استفاده از سرورهای داخلی باعث افزایش کیفیت پاسخ دهی شده و فیلم‌های بارگذاری شده با سرعت بسیار خوبی پخش می‌شوند. همچنین آپلود موزیک ویدیوها و فیلم‌ها نیز بسیار سریع انجام می‌شود و این بر جذابیت سایت افزوده است.

سرویس اشتراک ویدیو دالفک در طراحی سایت خود اقدام به ایجاد طبقه بندی موضوعی فیلم‌ها کرده است. به این معنا که شما چه برای بارگذاری فیلم یا جستجوی آن می‌تواند به لیست مورد نظر رفته و اقدام به انجام این کار کنید. این فهرست بندی شامل بخش موسیقی، ورزشی، تفریحی، آموزشی، فیلم، شخصی و … است. شما می‌توانید با سلیقه شخصی و رعایت قوانین سایت دالفک اقدام به ساخت ویدیوهای معرفی کسب و کار خود کنید. در سراسر جهان سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیو بستر فوق العاده برای کسب درآمد هستند. تبلیغات ارائه شده روی ویدیوها یکی از این فرصت‌هاست.

ایجاد پروفایل کاربری در دالفک

بازدید از ویدیوهای سایت نیاز به عضویت در سرویس‌های اشتراک ویدیو ندارد. با این وجود در دالفک هم مانند سایر سایت‌های مشابه، اگر قصد آپلود ویدیو و فیلم را داشته باشید، باید یک حساب کاربری منحصر به فرد ایجاد کنید. ایجاد این پروفایل زحمتی برای شما نداشته و با آدرس ایمیل خود می‌تواند به عضویت آن دربیایید. به این ترتیب شما یک کانال خصوصی دارید که ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید.

با عضویت در دالفک می‌توانید فایل مورد نظر را از یوتیوب هم وارد سایت کرده و اشتراک گذاری کنید. به علاوه چنانچه منبع ویدیو یکی از سایت‌های شخصی یا کاری شما است، می‌توانید هنگام آپلود آن از گزینه انتقال از سایر سایت‌ها استفاده کرده و با انتشار ویدیو در دالفک، یک بک لینک به سایت مرجع داده و به اعتبار آن صفحه و ویدیوی خود بیفزایید.

سایر مزایای و امکانات سایت اشتراک ویدیوی دالفک

  • امکان دانلود و آپلود ویدیو با کیفیت‌های مختلف
  • امکان آپلود ویدیو با کیفیت FullHD
  • امکان دریافت ویدیو از Youtube
  • به اشتراک گذاری لینک وب‎سایت و دیگر شبکه‌های اجتماعی در قسمت بالای سایت
  • واترمارک کردن آدرس کانال در ویدیو
  • سرعت بالای دانلود و آپلود فیلم و ویدیو
  • سرعت بخش بالای ویدیوها با هر کیفیتی
  • سرعت بالا در ویدیو استریمینگ
  • امکان درج لایک و دیدگاه در زیر ویدیو برای اعضای سایت
  • امکان اضافه کردن ویدیوها به لیست پخش شخصی برای اعضا
  • امکان ارسال و اشتراک ویدیوها در تلگرام، فیسبوک، لینکدین، توییتر و …

قوانین عضویت در سرویس اشتراک ویدیو دالفک

بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند فرزندان آنها در محیط مجازی به دور از ابتذال فعالیت داشته باشند. یکی از اهداف راه اندازی سایت دالفک نیز ارائه چنین فضای امنی برای خانواده‌ها و کودکان است. به همین دلیل قوانین مشخصی برای تولید ویدیو در دالفک آمده است.

سایت دالفک مانند دیگر سایت‌های رسمی و معتبر تابع قوانین فضای مجازی کشور است. کاربرانی که در سایت عضو شده و قصد ارائه محتوا دارند با ویدیوهایی متناسب با فرهنگ، عرف و قانون تولید کنند. قرار دادن فیلم با مضمون خشونت آمیز، مسائل غیر شرعی، توهین به شخصیت‌های سیاسی، ادیان و اقلیت‌ها ممنوع است. چنانچه کاربر اقدام به بارگذاری محتوای بر خلاف قوانین سایت نماید، ویدیو حذف شده و امکان لغو عضویت کاربر نیز وجود دارد.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا

یک فیلم کمدی پویانمایی رایانه‌ای به شیوه سه‌بعدی است که توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه شده و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن است. این فیلم به کارگردانی گندی تارتاکوفسکی (که در کارنامه او جک سامورایی، آزمایشگاه دکستر و تایتان هم دیده می‌شود)، و نویسندگی پیتر باینهام و رابرت اسمیگل است. از صداپیشگان فیلم می‌توان به آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سمبرگ، کوین جیمز، فرن درشر، جان لوویتز، سیلو گرین، استیو بوشمی، مالی شنون و دیوید اسپید اشاره کرد. هتل ترانسیلوانیا توسط کلمبیا پیکچرز در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۲ به نمایش درآمد.این پویانمایی نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین پویانمایی سال ۲۰۱۲ شد. داستان این فیلم در باره یک خون آشام(دراکولا) به نام لولوخان است که به دلیل فوت همسرش یک هتل به نام ترانسیلوانیا می سازد که فقط مخصوص هیولا هاست.جاناتان یک آدمیزاد است که وارد این هتل می شود و نمی داند این هتل مخصوص هیولا هاست…

انیمیشن روح یا soul

یک پویانمایی رایانه‌ای در ژانر ماجراجویی، فانتزی و کمدی–درام به کارگردانی پیت داکتر ساختهٔ پیکسار است که توسط والت دیزنی پیکچرز\در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به جیمی فاکس و تینا فی اشاره کرد.

انیمیشن روح، ابتدا در جشنواره فیلم لندن در ۱۱ اکتبر اکران شد. ابتدا قرار بود برای اکران سینمایی در نظر گرفته شود اما به دلیل شیوع ویروس کروناویروس به صورت دیجیتالی در دیزنی پلاس منتشر شد. انیمیشن، داستان، صداپیشگی و موسیقی اثر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.این انیمیشن در نود و سومین دوره جوایز اسکار، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی و موسیقی متن فیلم شد.

سریال امپراطور دریا

امپراطور دریا نام مجموعه‌ تلویزیونی است که در سال ۲۰۰۴ میلادی از شبکه کی‌بی‌اس ۲ کره جنوبی پخش شد. این مجموعه‌ تلویزیونی از تابستان ۱۳۸۶ از شبکه سه به روی آنتن رفت

این سریال از ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ هرشب ساعت ۱۹ از شبکه تماشا پخش شروع به بازپخش کرد.

داستان مجموعه‌ تلویزیونی دربارهٔ برده‌ای به نام گونگ بوک است که به همراه دوستش جانگ نیون سختی‌های زیادی را متحمل می‌شود. دزدان دریایی پدرش را می‌کشند. بعدها او تحت تعلیم فردی به نام یوم جانگ قرار می‌گیرد و پس از آمادگی نسبی در هنرهای رزمی، در مسابقات انتخابی محافظان بانو جمی شرکت می‌کند. بانو جمی از اشراف‌زادگان و ثروتمندان به حساب می‌آید و یک تاجر سیاست‌مدار است