تله فیلم «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان

پایگاه خبری نمانامه: فیلم تلویزیونی «سه سپیده» که رحیم طوفان تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد، این روزها توسط علیرضا احمدزاده در حال تدوین است و آرش قاسمی کار صداگذاری آن را برعهده دارد. احمدزاده همچنین طراحی جلوه‌های ویژه این فیلم را نیز عهده دار است.

علاوه بر این مسعود سخاوت دوست مشغول ساخت موسیقی این فیلم است تا بتوانند آن را برای پخش از تلویزیون آماده کنند.

سه سپیده با پروداکشن سنگین، به سفارش سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما در درجه (الف) در صدا و سیمای مرکز اردبیل تولید می‌شود.

این تله فیلم با مضمون چهل سالگی انقلاب در سه دهه ۵۰ ، ۶۰ و ۹۰ حول محور اتفاقات دی ماه ۱۳۵۷ در ایران است که تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌هایی که مجاهدین در طول این دوران انجام داده‌اند و از جان گذشتگی مدافعین حرم و رشادت‌های انقلابیون به تصویر کشیده می‌شود.

در این فیلم تلویزیونی علیرضا جلالی تبار، رامین راستاد، سارا منجزی، فرهاد طوفان با معرفی اسپاکو یوسفی، مسعود نخستین، محمد خورشیدی، سروناز میراییز، آریا تحویل‌دار و جمعی از بازیگران اردبیل و هنرجویان طوفان به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده، کارگردان و مجری طرح: رحیم طوفان

نویسنده: علی حسن زاده

بازنویسی فیلمنامه: لیلا نیکزاد

مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان

دستیار اول و مدیر برنامه‌ریزی: محمد بدرلو

طراح چهره‌پردازی: بابک شعاعی

مدیر صدابرداری: علیرضا کریم‌زاده

طراح صحنه و لباس: مصطفی منفرد، منشی‌صحنه: فرزانه رزمی، دستیار دوم کارگردان: سعید بیات، مشاور نظامی: سرهنگ مجید شفیع زاده، مشاور اطلاعاتی: سرهنگ علوی، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، مدیر تولید: علی محمودی، تدوین و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: علیرضا احمدزاده، عکاس: ماهان طوفان و آناهیتا پور عسگری، مدیر تدارکات: مجتبی بویاچی، دستیار اول فیلمبردار: سپهر مژدهی نیا، فرمانده اردوگاه الزهرا: سرهنگ علی غفاری، مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.