برنامه های ویژه هفته بین‌المللی کوچینگ

نمانامه: فدراسیون بین‌المللی کوچینگ چهارم تا دهم ماه می میلادی را به عنوان هفته بین‌المللی کوچینگ نام‌گذاری کرده است. هدف از این برنامه معرفی هر چه بهتر کوچینگ به جامعه جهانی عنوان شده است. در ایران نیز همچون سالیان گذشته دست اندرکان کمیته کوچینگ در ایران قرار است برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک ببینند.

فدراسیون بین‌المللی مربیگری یا ICF یک سازمان داوطلبانه است و هیئت مدیره و اعضای آن به دنبال ایجاد توازن بین زمان و انرژی تیم داوطلب با تجربه و راحتی اعضا هستند. برنامه ریزی، پردازش و هماهنگی هفته کوچینگ نیز همانند هر رویدادی، تجربه حرفه ای مورد انتظار شما را به ارمغان می آورد. برنامه ریزی رویدادها و برنامه های هفته کوچینگ در ICF دارای چند موضوع خواهد بود. هدف از این موضوعات ارائه چارچوبی برای همسو سازی سخنرانان با علایق ابراز شده اعضا و همچنین ارائه راهنمای تصویری تقویم رویدادهای ICF و نوع رویداد است.

هفته جهانی کوچینگ در ایران

هفته بین‌المللی کوچینگ در سال ۱۹۹۹ توسط جری اودلسون پیشنهاد شد تا بر اهمیت استفاده از خدمات یک کوچ صاحب صلاحیت و تأیید شده تأکید کرده، در طول این هفته، به تجلیل از پیشرفت‌های فرایند کوچینگ بپردازند. پیشینهٔ برگزاری رویداد هفته بین‌المللی کوچینگ در ایران نیز به سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲  و زیر نظر چپتر ایران باز می‌گردد که با برگزاری وبینارهای تخصصی به صورت آنلاین نسبت به تجلیل این هفته اقدام کرده‌است.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی هفته بین المللی کوچینگ مراجعه نمایید.

آدرس اینترنتی: https://irancoachingweek.com/

شماره تماس: ۰۹۱۰۰۰۴۶۳۷۰