بازگشت «خندوانه» و «دورهمی» به آنتن تلویزیون

 

پایگاه خبری نمانامه: به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز سازمان، برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» عنوان پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون را در تابستان ۱۴۰۰ به خود اختصاص داده‌اند و حالا خود را برای آنتن پس از ماه صفر، آماده می‌کنند.

«خندوانه» که از اواخر سال ۹۹ با دکوری بدیع و متناسب با احوال جامعه و حفظ پروتکل‌های بهداشتی فصل هفتم خود را آغاز کرد، بسیار سعی کرد تا به متفاوت ترین شکل ممکن در قاب تلویزیون حاضر و موثر باشد.

«خندوانه» تا پیش از محرم حدود ۵۲ قسمت روی آنتن برد که البته درگیری عوامل و به ویژه رامبد جوان با کرونا سبب شد تا آنگونه که باید این فصل به اتمام نرسد. تیم این برنامه در تلاش‌ هستند که با فروکش کردن بیماری کرونا و پس از محرم و صفر آنگونه که شایسته مردم است «خندوانه» را تولید و پخش کنند.

«دورهمی» نیز که با تغییر کلی در فرم و ساختار برنامه از اواخر بهار ۱۴۰۰ پخش خود را با محوریت سنجش و بالا بردن اطلاعات عمومی آغاز کرده و مخاطبین بسیاری از آن استقبال کردند در تلاش است تا باز هم بتواند در صدر برنامه‌های تلویزیونی قرار بگیرد.

«دورهمی» که ۳۳ قسمت آن تا پیش از این ایام پخش شد و برنده نهایی آن از بین داوطلبان حضور در فصل اول معرفی شد خود را برای فصل دوم در بعد از محرم و صفر آماده می‌کند که قرار است با حفظ کلیت برنامه تا پایان سال روی آنتن شبکه نسیم خواهد برود.