بازسازی فیلم «صورت زخمی» به کارگردانی لوکا گوادانینو

پایگاه خبری نمانامه: بازسازی فیلم «صورت زخمی» در حالی صورت می‌گیرد که ایتن و جوئل کوئن آخرین بازنویسی فیلمنامه را انجام داده‌اند و لوکا گوادانینو برای کارگردانی فیلم انتخاب شده است.
از این داستان چند بار تاکنون اقتباس سینمایی شده که جدیدترین آن نسخه ۱۹۸۳ فیلم کلاسیکی با بازی آل پاچینو و میشل فایفر به کارگردانی برایان دی‌پالما بود.
فیلم جدید نیز با تمرکز بر مهاجرت ساخته می‌شود که در دو فیلم قبلی محصول سال ۱۹۳۲ و ۱۹۸۳ در مرکز داستان بود و قصه در لس‌آنجلس رخ می‌دهد.
گوادانینو کارگردانی فیلم‌های معتبری را انجام داده و به تازگی بازسازی فیلم ترسناک «سوسپیریا» را که محصول ۱۹۷۷ به کارگردانی داریو آرجنتو بود را برای آمازون انجام داده است. این فیلم با بازی داکوتا جانسون، تیلدا سوئینتون و کلویی مورتس ساخته شد. وی کارگردانی درام «مرا با نام خودت صدا کن» را برعهده داشت که نامزدی اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را نیز برایش همراه داست.
این کارگردان ایتالیایی اکنون در حال سپری کردن مراحل پس از تولید سریالی کوتاه با عنوان «ما همانی هستیم که هستیم» برای شبکه اچ‌بی‌او است که با بازی آلیس براگا و کید کودی ساخته شده است. او همچنین قرار است بازسازی «سالار مگس‌ها» را برای وارنر برادرز انجام دهد.
از سه سال پیش خبرهایی مبنی بر بازسازی «صورت زخمی» مطرح شده بود و مدتی از آنتونی فوکوآ به عنوان کارگردان یاد می‌شد.