اکران خصوصی فیلم سینمایی «دوباره زندگی» به کارگردانی رضا فهیمی

آیین دیدار و اکران خصوصی فیلم «دوباره زندگی» با همراهی دو بازیگر اصلی آن گلاب آدینه و محمد شمس لنگرودی روز دوشنبه ۲۷ خردادماه در پردیس کورش برگزار شد و علاوه بر پرشدن سالن دویست نفری شماره یازده پردیس کورش، جمعی از مهمانان و علاقه‌مندان فیلم هم روی زمین نشستند یا از سالن خارج شدند.
در این مراسم عوامل فیلم،هنرمندان و سینماگرانی چون مجید برزگر،افشین هاشمی، لیلا نقدی‌پری، مرجان اشرفی‌زاده، آناهیتا همتی،حمیدرضا قربانی، کوروش عطایی، آزاده موسوی،غزاله سلطانی، جمشید جهان‎زاده، فرزانه نشاط‌خواه، جلیل فرجاد و …حضور داشتند.
مراسم با اجرای علی زادمهر آغاز شد. او از تماشاگرانی که علاقه‌مند سینمای متفکر و اندیشه هستند و به دیدن «دوباره زندگی» آمده‌اند، تشکر کرد.
شمس لنگرودی یکی از دو بازیگر فیلم نیز در ابتدا ابراز امیدواری کرد تماشاگران این فیلم را بپسندند و گفت: «همکاری در این فیلم با گلاب آدینه برای ما خیلی خوب بود و امیدوارم فیلم‌های بعدی را هم به قول لنگرودی‌ها، تترق، بازی کنیم!»
گلاب آدینه دیگر بازیگر فیلم نفر بعدی بود که صحبت کرد: «واقعا از دیدن این جمعیت ذوق‌زده شدم. خیلی از دوستان را دعوت کرده بودم ولی تصور نداشتم که این میزان از دوستان دعوت ما را بپذیرند و ما خجالت‌زده دوستانی شدیم که جا نبود و رفتند. قول می‌دهم از این فیلم بدتان نخواهد آمد. ممکن است این سبک فیلم را دوست نداشته باشید اما مطمئنم که بدتان نخواهد آمد.»
رضا فهیمی کارگردان فیلم نیز از این‌که تعدادی از تماشاگران روی پله‌ها نشسته بودند، عذرخواهی کرد. او از حسین پورمحمدی تهیه‌کننده فیلم تشکر کرد که به طور مستقل از صفر تا صد از او و گروه سازنده حمایت کرد و تشکر ویژه‌ای از همسرش داشت که شرایط اسفبار او در سینما را تحمل می‌کند.
فهیمی در ادامه گفت:«روز اول فیلم‎برداری به خانم آدینه گفتم استاد و ایشان گفتند هیچ‎وقت دیگر به من استاد نگو، من پذیرفته‌ام در فیلم تو بازی کنم و الان بازیگر فیلمت هستم. اما این‌جا دیگر هیچ کاری از دست‎شان برنمی‌آید،پس ایشان و آقای لنگرودی را استاد خطاب می‌کنم.»
در ادامه کارگردان فیلم از آقایان صانعی‌مقدم و علم‌الهدی و گروه هنروتجربه تشکر کرد که فرصت اکران را در اختیار چنین فیلم‌هایی قرار می‌دهند.
حسین پورمحمدی تهیه‌کننده فیلم در ابتدا خودش را مقصر ازدحام امروز و جا نگرفتن همه علاقه‎مندان در سالن خواند و درباره فیلم گفت: «ما از اکران در هنروتجربه راضی هستیم. برخلاف خیلی از دوستان که اکران در هنروتجربه را نمی‌پسندند، فیلم ما جنسش هنری است و متناسب با گروه هنروتجربه است. امیدوارم دوستان‌تان را به دیدن این فیلم تشویق کنید.»
پورمحمدی هم‌چنین از پذیرفته شدن فیلم در جشنواره شانگهای خبر داد و نمایش در این جشنواره را چهارمین حضور بین‌المللی فیلم اعلام کرد.
در پایان گلاب آدینه دوباره پشت میکروفن قرار گرفت و عنوان کرد:««آقای پورمحمدی این فیلم را با تقریبا چهار برابر برآورد اولیه‌شان تمام کردند و فیلمی که فکر می‌کردند بیست روز طول می‌کشد، طی پنجاه و پنج روز فیلم‎برداری شد و ایشان با سعه صدر آن را تحمل کردند. فیلم به نظر ساده می‌آید اما خیلی برای آن زحمت کشیده شده است. بهترین تبلیغات برای این فیلم مخاطبان آن هستند که درباره‌اش اطلاع‌رسانی کنند.»