انتقاد محسن کیایی بازیگر سینما از مسئولان ورزش کشور

 

پایگاه خبری نمانامه: انتقاد محسن کیایی بازیگر سینما از برخورد غیرحرفه‌ای و ابزاری مسئولان ورزش کشور با ناهید کیانی تکواندوکار المپیک

محسن کیایی بازیگر سینما با انتشار عکسی از ورود غریبانه ناهید کیانی از المپیک توکیو به کشور، از عدم استقبال و حضور نیافتن مسئولان ورزش کشور در فرودگاه انتقاد کرد.

محسن کیایی همچنین نوشت دسته گلی که در دست ناهید کیانی است از سوی گروه فیلمبرداری که بطور اتفاقی در فرودگاه حاضر بودند به این ورزشکار اهدا شده است.

این برخورد غیرحرفه‌ای که یادآور نگاه ابزاری به ورزشکاران است بیش از همه نمایانگر این است که همه در زمان موفقیت شریک و حاضر هستند و اگر ورزشکاری مدالی نیاورد، حتی ارزش استقبال برای افرادی که نام مسئول ورزش را یدک می‌کشند، ندارد. برخوردهای غیرحرفه‌ای و سوءمدیریت‌هایی که در هشت سال گذشته باعث شده تا به اینجای کار سرمایه‌های ورزش ایران مانند کیمیا علیزاده و سعید ملایی جلای وطن کنند.

شایان ذکر است رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش که هر دو از چهره‌های امنیتی نزدیک به حسن روحانی هستند بدون سوابق مربوطه در این سمت‌ها، عملکرد انتقادآمیزی داشته‌اند.