اعلام جزئیات برنامه‌های تحویل سال تلویزیون

پایگاه خبری نمانامه: تلویزیون به روال سال‌های گذشته برای تحویل سال نو برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده که در گزارش زیر به معرفی جزئیات آن پرداخته‌ایم.
.
شبکه یک/ فرمول یک
ویژه برنامه «فرمول یک» ویژه تحویل سال ۹۹ شبکه یک، با اجرای علی ضیا خواهد بود. این برنامه که در گروه اجتماعی شبکه یک تهیه شده از شنبه (۲۴ اسفند) روی آنتن رفته است.
.
در این ویژه برنامه آیتم‌ها و گفت‌وگوهای مختلفی پیش‌بینی شده است که با حضور هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان همراه خواهد بود. «فرمول یک» از حضور افرادی که در ایام شیوع ویروس کرونا در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنند از جمله کادر پزشکی و درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز بهره خواهد برد.
.
هر چند با وجود اینکه بیماری کرونا مانع از معرفی چهره‌های مردمی سال شد، اما این برنامه قصد دارد از کسانی که در این ایام به میدان آمده‌اند و به طور مثال ماسک و مواد ضدعفونی کننده رایگان به مردم اهدا کردند را نیز دعوت کند.
.
«فرمول یک» پنجشنبه (۲۹ اسفند) از ساعت ۲۲ تا یک بامداد به طور زنده روی آنتن می‌رود. روز جمعه اول فروردین و در آستانه سال تحویل هم این ویژه برنامه از ساعت شش صبح و به مدت ۱۷۰ دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.
.
شبکه دو/ «دو نیمه ماه»
«دو نیمه ماه» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای محمد سلوکی و کاری از گروه اجتماعی فرهنگی است. پخش این برنامه از پنجشنبه (۲۲ اسفند) بعد از خبر ۲۲:۳۰ آغاز شده و تا ۲۲ فروردین نیز ادامه دارد.
.
شبکه سه/ اتفاق و عصر جدید
شبکه سه ویژه برنامه خود را با اجرای رضا رشیدپور از چهارشنبه (۲۸ اسفند) ساعت ۱۶:۳۰ روانه آنتن می‌کند و پخش این برنامه تا حدود دو ساعت بعد از سال تحویل ادامه دارد.
.
برنامه «عصر جدید» نیز برنامه ویژه‌ای پیش از تحویل سال در نظر دارد. این برنامه با اجرای احسان علیخانی چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۲۲ به صورت ویژه با حال و هوای تحویل سال پخش می‌شود.
.
شبکه پنج/ بهار جان
«بهار جان» عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه پنج به تهیه‌کنندگی محمد قنبری است. این برنامه از ۲۶ اسفند هر شب با اجرای هیراد حاتمی به مدت دو ساعت از ساعت ۲۲ پخش می‌شود.
.
«بهار جان» در ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود و پخش آن تا ۹ صبح روز بعد ادامه دارد. این برنامه هر شب میزبان یک خواننده خواهد بود و قرار است خواننده به همراه گروه ارکستر خود در برنامهبه اجرا بپردازد.