«ارادتمند نازنین بهاره تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی

پایگاه خبری نمانامه: تهیه کننده فیلم توقیفی «ارادتمند نازنین بهاره تینا» ساخته عبدالرضا کاهانی در پیشنهادی طعنه آمیز به وزیر ارشاد، از او خواست مقدمات واگذاری آن با قیمت چهار سال پیش برای توزیع در شبکه ویدئویی را فراهم کند!

وزیر ارشاد به تازگی اعلام کرده قرار است توزیع هرچه بیشتر و حتی روزانه آثار سینمایی در شبکه نمایش خانگی در روزهای خانه‌نشینی مردم برای در امان ماندن از ویروس کرونا، به شکل جدی پیگیری شود. تصمیمی که توزیع فیلم «رحمان ۱۴۰۰» که پس از تخلفات بی سابقه و عجیب در اکران، اوایل امسال از پرده پایین آمد، یکی از نتایج آن است.
سعید خانی تهیه‌کننده فیلم توقیفی «ارادتمند نازنین بهاره تینا» هم که ظاهراً با توزیع فیلم منوچهر هادی راه را برای رفع مشکل فیلم خودش هموار دیده، حالا چنین پیشنهادی را در ایسنتاگرام خود به وزیر داده است.

خانی در اینستاگرامش نوشت:«سلام آقای وزیر. امیدوارم خوب باشید و کرونا دور باشد از شما!نطق فرمودید هر روز یک فیلم در شبکه نمایش خانگی، خواستم عرض کنم حاضرم با همان قیمت چهار سال پیش (قطعا خاطرتون هست دلار آن زمان سه هزار و پانصد تومان بود) فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا) را واگذار کنم».