اجراهای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

پایگاه خبری نمانامه: آثار حاضر در بخش «به علاوه فجر» از امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه آغازگر اجراهای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند.
به گزارش رسیده، اجراهای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از عصر روز پنجشنبه ۱۰ بهمن با روی صحنه رفتن سه نمایش‌ در بخش «به علاوه فجر» آغاز می‌شود.
براین اساس در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن، نمایش «چنگار» به کارگردانی علی بیگدلی ساعت ۱۷ در تماشاخانه شانو اجرا می‌شود.
نمایش «مردی که…» به کارگردانی رضا مولایی هم ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود و «مرگ در می‌زند» اثر شاهین رمضانی در این روز ساعت ۱۹ در تماشاخانه ایران تماشا روی صحنه می‌رود. همچنین اجرای نمایش محیطی «بیا جلوتر» به کارگردانی سجاد باقری از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن آغاز و تا ۲۰ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۱ در عمارت نوفل لوشاتو صورت می‌گیرد.
اجرای آثار حاضر در بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای و خیابانی نیز از روز شنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود و آثار بخش رادیوتئاتر هم از روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در تالار رودکی به صحنه می‌روند.
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش‌های تئاتر ملل، مسابقه تئاتر صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، رادیوتئاتر، به علاوه فجر، مسابقه و نمایشگاه عکس، پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی تئاتر و پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.
سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا ۲۱ بهمن در تهران در حال برگزاری است.