ابتلای کن شیمورا کمدین ژاپنی به ویروس کرونا

پایگاه خبری نمانامه: به نقل از ورایتی، با تأیید ابتلای کن شیمورا کمدین ۷۰ ساله ژاپنی به ویروس کرونا، تولید جدیدترین فیلم او با نام «خدای سینما» متوقف شد. کن شیمورا به عنوان معروفترین چهره عرصه سرگرمی و نمایش در ژاپن شناخته می شود و این نخستین مورد ابتلا به کرونا در میان سلبریتی های این کشور است. برنامه های تلویزیونی شیمورا ده ها سال است که مخاطبان زیادی را در ژاپن پای گیرنده ها می نشاند.

شوخی های متعدد شیمورا با شینزو آبه نخست وزیر ژاپن و گریم هایی که این کمدین برای شباهت با او انجام داده در ژاپن بشدت طرفدار دارد.

او دوشنبه گذشته به علت بیماری ذات الریه در بیمارستان بستری شد، اما روز بعد تست کرونای او مثبت اعلام شد. البته ایزوا آفیس، آژانس متعلق به او امروز چهارشنبه اعلام کرد وضع این کمدین در حال حاضر بحرانی نیست.

فیلمبرداری فیلم «خدای سینما» به کارگردانی یوجی یامادا، سینماگر بنام ژاپنی قرار بود به مناسبت صد سالگی کمپانی شوچیکو، استودیو و شرکت معروف تولید انیمه و کابوکی ژاپنی(گونه‌ای از تئاتر سنتی ژاپنی) اواخر ماه جاری میلادی آغاز شود، اما اکنون به دلیل بیماری این کمدین تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است. این فیلم برای اکران در ماه دسامبر برنامه ریزی شده بود.