کنارگیری بهروز افخمی از برنامه نقد سینما!

پایگاه خبری نمانامه: بهروز افخمی مجری برنامه «نقد سینما» با رد شایعه کناره گیری اش از این برنامه اظهار کرد: مطالبی که درباره کناره گیری ام از برنامه «نقد سینما» منتشر شده دروغ محض است و صحت ندارد.
.
.
بهروز افخمی با بیان اینکه همیشه برنامه ضبط شده را به دلیل امکان تدوین و حذف شلختگی‌ها ترجیح داده‌ است، عنوان کرد: همواره با اکراه زیر بار برنامه زنده رفته‌ام.
.
.
وی ابراز امیدواری کرد با شبکه پنج به توافق برسد تا «نقد سینما» از این به بعد به صورت ضبطی روی آنتن برود.
.

مجری برنامه «نقد سینما» با اشاره به اینکه برنامه ضبطی غنی تر و مناسب تر است، توضیح داد: با وجود این که این نوع برنامه زحمت بیشتری دارد اما همچنان از شبکه پنج پیگیر هستم ولی تا آخر امسال بعید به نظر می رسد به نتیجه برسیم.
.
همچنین مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیمادرباره حضور نداشتن افخمی در برنامه «نقد سینما» همزمان باجشنواره ملی فیلم فجر بیان کرد: بهروز افخمی در برنامه هفته قبل نیز اعلام کرده بود به دلیل تصویربرداری سریال «رعد و برق» در خارج از تهران به سر می برد و مدت کوتاهی امکان اجرای برنامه زنده را ندارد.
.
وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و قرار دادی که بهروز افخمی با شبکه پنج دارد وی هم اکنون در استان گلستان در حال تولید سریال «رعد و برق» برای این شبکه است تا این مجموعه برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده شود.
.
اکبر شاهی در پایان گفت: برنامه «نقد سینما» طی هفته های آینده مجددا با اجرای بهروز افخمی روی آنتن می رود.