کارگردان «تلماسه»: تماشای این فیلم در تلویزیون مثل سوار شدن قایق تندرو در وان حمام است!

پایگاه خبری نمانامه: دنی ویلنوو سازنده «تلماسه» در گفتگو با مجله توتال فیلم درباره وضعیت این اثر صحبت کرده: «اول از همه، دشمن سینما پاندمی است. ما می‌دانیم که صنعت سینما حالا زیر فشار شدیدی است. من این را می‌فهمم، و از این اتفاق خوشحال نیستم اما حقیقتا تماشای «تلماسه» بر روی تلویزیون مانند سواری قایق تندرو در وان حمام است. برای من ، واقعا مسخره است. چون این اثری است که برای تجربه روی پرده سینما ساخته شده.»
.
ویلنوو در بخش دیگری از این گفتگو گفته که این فیلم سخت‌ترین کاری بوده که در عمرش انجام داده، اما از سویی از دوران نوجوانی دوست داشته این رمان را به فیلم بدل کند:«من در خودم نوعی خودویرانگری دارم که همیشه به سراغ پروژه‌هایی می‌روم که از حد و اندازه توانایی‌ام بزرگتر هستند و در لحظات تردید دائم به یک کتاب فکر می‌کنم که در نوجوانی مرا شکل داده و گفته بود: نباید بترسم، ترس ذهن را نابود می‌کند. ترس مثل مرگ کوچکی است که نابودی کامل به دنبال دارد. من با ترسم روبرو می‌شوم.» اشاره ویلینو به بخشی از رمان «تلماسه» است.
.
با این حساب باید دید آیا این اثر که اثر که حدود دو ماه دیگر در سینما و سرویس HBO Max اکران می‌شود، آیا به قدری سود می‌کند که بتواند باعث ساخته شدن قسمت دوم «تلماسه» شود یا خیر.