ویدئوی جدید امرسان با حضور لیلا حاتمی آماده نمایش شد

پایگاه خبری نمانامه: در ادامه همکاری لیلا حاتمی با لوازم خانگی امرسان، دومین ویدئو با رویکردی جدید آماده نمایش است. به گزارش روابط عمومی پروژه؛ «پس از انتشار نخستین تیزر امرسان با عنوان “یار درخانه” در اواخر اردیبهشت ماه که نخستین حضور لیلا حاتمی در کنار برند امرسان بود شاهد بازتاب‌های گسترده و نظرات گوناگون میان مخاطبان در فضای مجازی بودیم که موجب شد این تیزر به یکی از پربازدیدترین محتواهای ایرانی شبکه‌های اجتماعی تبدیل و هفته ها در رتبه‌های اول باشد.
براساس ارزیابی‌های کارشناسان این ویدئو بیش از ۴۹ میلیون بازخورد ( ایمپرشن) داشت و براساس آن محتواها و پست های گوناگون جدید و خلاقانه با رویکرد غالبا طنز و انتقادی ساخته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان از برقراری ارتباط مؤثر برند با مخاطبان هدف این تبلیغ داشته است.
این تجربه ‌که حاصل همکاری مجدد لیلا‌حاتمی با حمید نعمت‌الله نویسنده و کارگردان سینما بود رویکردی ساختارشکنانه فانتزی و طنز به حضور یک ستاره‌سینما در صنعت تبلیغات داشت که همین ایده موجب شگفتی و واکنش‌های بسیار میان مردم و مصرف‌کنندگان و همچنین اهالی تولید و دست اندرکاران تبلیغات شد.
با‌ این پیش‌زمینه بود که در ادامه همکاری لیلا حاتمی و امرسان، حمید نعمت الله بعنوان طراح ایده و کارگردان آگهی فاز دوم کمپین امرسان را با رویکرد‌ی کاملا جدید مقابل دوربین برد؛ حاصل کار یک آگهی تبلیغاتی خارج از چارچوب های متداول و متفاوت در رویکرد، شکل و محتوا بود که پیش بینی می شود به یکی از پربازدیدترین آگهی های تبلیغاتی کشور تبدیل شود و به شکل قابل توجهی مورد استقبال مخاطبان گروه هدف تبلیغ نیز قرار گیرد.
همراهی و سرمایه‌گذاری گروه امرسان به عنوان یکی از رهبران بازار لوازم خانگی ایران با این تجربه متفاوت تبلیغاتی و رسانه ای و استفاده ی غیر کلیشه ای از سفیر برند می‌تواند جایگاهی اختصاصی و رفیع برای محصولات امرسان در بازار لوازم خانگی بوجود آورد و رابطه ی ذهنی جدید و متفاوتی را برای مصرف کنندگان و مخاطبان هدف امرسان فراهم آورد.»