فیلم کوتاه «زیر دَه» به کارگردانی حسین فلاح آبادی

پایگاه خبری نمانامه: فیلم کوتاه «زیر دَه» به نویسندگی و کارگردانی حسین فلاح آبادی، با پشت سر گذاشتن مراحل فنی، برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی، آماده نمایش شد.
.
در خلاصه داستان فیلم آمده است: ترمه می خواهد هر طور که شده در کنکور زیر دَه شود. او برای خرید سوال به خانه ی اشکان می رود اما اتفاقات تازه ای که انتظارش را ندارد در راه است.
نگارآرمان، شهروز دل افکار، پانته آ مهدی نیا،رامین مولایی و شایان پناهی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته اند.

مدیر فیلمبرداری: فرامرز نادری ،عکاس: صمد علیزاده ، مدیر صدابرداری: مجید نجاتی، طراح گریم : اکبر امیری ، تدوین: محمد علی حسینی ، موسیقی : هامون ضرابی صداگذار، ترکیب صدا: محمدمهدی زمان ثانی،اصلاح رنگ و نور: حسن نجفی ،طراح صحنه: صدرا صدری ، مدیرتولید: حمیدرضا ساسانی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: نگار نقوی ، منشی صحنه:مهدی فرهنگ، طراح پوستر و لوگو : حامد وقاری ، تهیه کنندگان: علیرضا خدادادیان ، حسین فلاح آبادی، مجری طرح : انجمن سینمای جوانان به عنوان عوامل فیلم در این اثر حضور دارند.
حسین فلاح آبادی پیش از این با فیلم های کوتاه آسودگی ،من یک اسب هستم و پیشگو حضور موفقی در جشنواره های داخلی و خارجی را پشت سر گذاشته است و هم اکنون آخرین ساخته وی بنام «جایی در میان گاوها» در پلتفرم نماوا در حال اکران است.