فیلم کوتاه «با من حرف بزن» به کارگردانی بهزاد خداویسی

تصویربرداری فیلم کوتاه «با من حرف بزن» به کارگردانی بهزاد خداویسی با موضوع اجتماعی روز جهان به پایان رسید.

فیلمبرداری این اثر به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی بهزاد خداویسی امروز در اتریش به اتمام رسید و قرار است مراحل پس از تولید در روزهای آینده انجام شود.

همچنین مارکو تیمپلیش فیلمبرداری، اسماعیل علیزاده تدوین و امین ظهراب بیگی مدیریت جلوه های ویژه با من حرف بزن را بر عهده دارند.

این فیلم کوتاه اقدامی فرهنگی برای نقد واقعه ای اجتماعی است که خداویسی با تولید آن سعی در آگاهی بخشی جهانی در این زمینه دارد. این فیلم قرار است در جشنواره های مختلف جهانی حضور یابد که اولین اکران های آن در جشنواره چک، آلمان و فرانسه خواهد بود.

در این فیلم که با موضوع اجتماعی روز جهان و در حمایت از زنان تولید شده انوشیروان محسنی نقش اصلی و گیویا اوستوف، پریسا میسنر، زاکاویا گابریلا، ملیکا و ماریا پیشیار و نرگس دیناکانی،نقش های دیگر را بر عهده دارند.

انوشیروان محسنی بازیگر نقش اصلی با من حرف بزن، پیش از این جوایز متعددی از جشنواره های خارجی و همچنین جشنواره فیلم های ورزشی ایران در سال۹۷ کسب کرده است و سابقه آشنایی اش با بهزاد خداویسی به قهرمانی وی در مسابقات تای بوکس پاریس برمی گردد.

بهزاد خداویسی تاکنون آثار متعددی کارگردانی کرده که برخی از آن ها در جشنواره های داخلی و خارجی جوایزی کسب کرده اند.وی که از نه سالگی بازیگری را تجربه کرده در آثاری چون “تحفه ها”، ‌‌”خمره”، “ضیافت”، “ایران سرای من است”، “روزگار جوانی” و سریال محبوب “سرنخ” نقش آفرینی کرده و سابقه چهره پردازی در بیش از ۲۸ نمایشنامه سریال و فیلم سینمایی را داشته است.افزون بر این یک مجموعه شعر تحت عنوان “در کوچه پس کوچه های ونیز” و همچنین یک داستان بلند به نام “از پاریس تا دخمه” تا امروز از وی به چاپ رسیده اند. وی از چند ماه گذشته نیز در حال نوشتن رمان جدید ش بنام “جاوید ایران” است.