فیلم «پاسیو» ساخته مریم بحرالعلومی

پایگاه خبری نمانامه: فیلم «پاسیو» ساخته مریم بحرالعلومی به آکادمی Screen Power film festival لندن راه یافت.
به گزارش رسیده، فیلم سینمایی «پاسیو» اولین ساخته مریم بحرالعلومی که پیش از این سیمرغ بهترین کارگردانى را از بخش جلوه‌گاه شرق سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر و تقدیر ویژه بهترین فیلمساز زن را از هجدهمین جشنواره فیلم داکا DIFF دریافت کرده بود، در ادامه حضورهای بین‌المللی‌اش این بار برای رقابت در جشنواره فیلم Screen Power انگلستان انتخاب شده است.

در معرفی این جشنواره آمده است: «Screen Power Film Festival یک جشنواره بین‌المللی است که به فیلم‌های قدرتمند و منحصر به فرد از سراسر جهان اختصاص دارد.

ما معتقدیم که فیلم های بزرگ باید به رسمیت شناخته شوند. ماموریت ما این است که به سازندگان فیلم‌های مستقل در حال ظهور، شرایط مناسبی برای نشان دادن سخت‌کوشی و استعداد و فرصتی برای معاشرت و شبکه‌سازی برای کارهای آینده‌شان ارائه دهیم.»

این جشنواره که در حال حاضر به‌دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین در حال برگزاریست، هر ماه فیلم‌هایی را انتخاب و معرفی می‌کند که در رقابت سالانه جشنواره در لندن به نمایش گذاشته می‌شوند.

فیلم‌های پذیرفته شده در این جشنواره ۱۵ تا ۲۱ ماه می سال آتی به نمایش درمی‌آیند و مراسم فرش قرمز سالانه برای اهدای جوایز این جشنواره در تاریخ ۲۵ جولای سال ۲۰۲۱ در مرکز شهر لندن برگزار می‌شود.

مریم بحرالعلومی به تازگی دومین فیلم خود را با عنوان «شهربانو» جلوی دوربین برده که این روزها آخرین مراحل فنی پس از تولید برای اخذ مجوز نمایش را سپری می‌کند.

بهناز جعفرى، محدثه حیرت، کریم امینى، یاسمن ترابى، حسین ملکى و بابک انصارى، با حضورِ پوریا پورسرخ، محمدرسول صفری و شقایق فراهانى گروه بازیگران «پاسیو» هستند.
پخش بین‌المللی این فیلم را کمپانی الی ایمیج با مدیریت الهه نوبخت بر عهده دارد.