فیلم «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی

پایگاه خبری نمانامه: شهرام گیل آبادی، تهیه کننده فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت این فیلم گفت: مراحل تدوین فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به اتمام رسیده است و اکنون در مرحله پس تولید قرار دارد.
گیل آبادی درباره حضور این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: برای حضور در جشنواره فجر اقدام کردیم و در این جشنواره حضور خواهیم داشت.
بدین ترتیب فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و بازی آذرخش فراهانی، بیوک میرزایی، رامین پورایمان، رامین ناصرنصیر، رضا بابک، شقایق فراهانی، شیرین تبریزی، علی میلانی، فهیمه رحیم‌نیا، کامران تفتی، مهدی میامی، مهناز غمخوار دیگر شرکت کننده جشنواره چهلم فیلم فجر خواهد بود.
در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است: خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است. عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست.