فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جورج میلر»

پایگاه خبری نمانامه: «آنیا تیلور-جوی» این روزها خود را برای بازی در فیلم «فیوریوسا» (Furiosa) به کارگردانی «جورج میلر» که پیش‌درآمدی است برای «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) آماده می‌کند.

تیلور-جوی در مورد همکاری با جرج میلر می‌گوید: «از حالا عاشق همکاری با او شده‌ام. بهترین است. فکر می‌کنم درک من به‌زودی قوامی می‌رسد که بتوانم بار این فیلم را به دوش بکشم. باید از نظر روانی به اندازه کافی نیرومند شوم و توانایی عاطفی و جسمانی و روانی‌اش را پیدا کنم. بسیار مشتاقم. به‌شدت هیجان‌زده‌ام.حتی نمی‌توانم فکر کنم به اینکه بخواهم جای شارلیز ترون را بگیرم. باید نمایش متفاوتی باشد»

جرج میلر پیش از این در مورد انتخاب آنیا تیلور جوی برای این نقش گفته بود:«به او گفتم: «می‌خواهم آزمون بسیار ساده‌ای بگیرم که خواندن از روی متنی در مقابل دوربین است.» سخنرانی فیلم «شبکه» بود. آن بخش سخنرانی که می‌گوید: «خشم سراسر وجودم را گرفته» (I’m mad as hell). جدا از نویسندگی درخشانش، اثری است که می‌توان جلوی دوربین اجرایش کرد. نیاز به بازیگر دیگری نیست. آنیا یک نسخه از آن را اجرا کرد و کارش خیلی خوب بود. بعد چند نکته در مورد قصد و نیتم گفتم و کاملاً موفق شد. فکر می‌کنم از طریق آی‌فون انجامش داد. برای استودیو فرستادمش. توضیح دادم که چرا به نظرم انتخاب درستی برای این نقش است.»»