فیلم عروس بندر به کارگردانی امیر معقولی

پایگاه خبری نمانامه: فیلم ویدئویی «عروس بندر» نخستین تجربه کارگردانی امیر معقولی است که اواخر ماه گذشته در بندرعباس کلید خورد و این روزها در مرحله تدوین قرار دارد. این مجموعه که با محوریت طنز ساخته شده، به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می شود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی به تازگی به ایران بازگشته و خواننده زیرزمینی است. اما به خانواده اش می گوید که در رشته جانورشناسی تحصیل کرده و همین دروغ او را دستخوش حوادثی با دستمایه های کمدی می کند که پس از فراز و نشیب هایی که در طول داستان دارد، با یک دختر بندری ازدواج می کند.
امیرمعقولی پیش از این به عنوان مدیر فیلمبرداری فعالیت می کرده و این فیلم، نخستین تجربه کارگردانی او محسوب می شود.
علی صادقی، یوسف تیموری، علی کاظمی، زهره فکور صبور، دریا خزائی، جواد زیتونی و بازیگر خردسال: علیرضا وفاداری در این فیلم ایفای نقش کرده اند.
عوامل اصلی این فیلم عبارتند از: کارگردان: امیر معقولی، نویسنده: مجید سعیدیان، مشاور فیلمنامه: سعید آقاخانی، برنامه ریز: هادی رحیمی خاص، دستیار اول کارگردان: رامین معقولی، مدیر تولید: محمدرضا مجد، تهیه کننده: رضا وفاداری، انتخاب بازیگران: سعید پوریا، طراح گریم: رضا سعیدی، طراح صحنه و لباس: محسن ارشدی، صدابردار: هاشم زنگی، عکاس: علی بوجاری

اش