فیلم «دوفرشته» ساخته محمد حقیقت

کمپانی وایلد بانچ که حقوق جهانی فیلم «دوفرشته» ساخته محمد حقیقت را دارد، از سایت یوتیوب و همچنین یک شرکت ایرانی‌تبار مستقر در آلمان که این فیلم را بدون اجازه و حقوق، پخش کرده‌اند به دادگاه شکایت می‌برد.
فیلم «دوفرشته» از روز ۲۶ نوامبر به طور غیرقانونی روی یوتیوب با کیفیت بالا قرار گرفت که مورد اعتراض شدید کمپانی وایلدبانچ واقع شد و در حال پیگرد قانونی علیه شرکت و افرادی است که مسئول آن هستند تا این شرکت‌ها را به دادگاه بکشاند.
نکته جالب این است که از فیلم «دو فرشته» هیچ کجا دی‌وی‌دی پخش نشده و مشخص نیست این شرکت‌های متخلف، کپی با کیفیت بالای این فیلم را به دست آورده و پخش کرده‌اند.
تنها دوبار درگذشته، بعداز ساخته شدن این فیلم برای درخواست پروانه نمایش توسط مدیرتولید آن به وزارت ارشاد داده شده بوده، اما امروزه سر از یوتیوب در آورده است!!
فیلم «دو فرشته» در سال ۲۰۰۳ در جشنواره کن و دربخش «هفته بین‌المللی منتقدین» برگزیده و نمایش داده شد و پس از آن به ۱۹ جشنواره های دیگر راه یافت.
این فیلم که محصول مشترک با وایلد بانج است تا کنون به بیست کشور فروخته و در آن کشورها با زیرنویس پخش شده بود، درحالیکه آنچه در یوتیوب قرار داده شده نسخه بدون زیرنویس است. این فیلم در ماه نوامبر ۲۰۰۳ هم با زیرنویس فرانسه به نمایش عمومی درآمده بود.
«دو فرشته» با بازی مهران رجبی، گلشیفته فراهانی، حسن ناهید(استاد نی‌نواز) و سیاوش لشگری ساخته شده بود.