شکایت مشاور رسانه ای احمدی نژاد از آمنه سادات ذبیح پور!

 

پایگاه خبری نمانامه: علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای دکتر محمود احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به رئیس رسانه ملی ایران، با اشاره به سوء استفاده آمنه سادات ذبیح پور از شغل خبرنگاری و انتشار مطالب کذب و اتهامات ناروا علیه رئیس جمهور سابق، درخواست رسیدگی کردند.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی عسگری
رئیس محترم سازمان صدا و سیما (ج.ا.ا)

احتراما به استحضار می رساند، خانمی به نام “آمنه سادات ذبیح پور” خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، هر از گاهی با سوء استفاده از موقعیت و عنوان شغلی خود و به دستور جریان فاسد امنیتی، مطالب کذب و اتهامات ناروا و بی پایه و اساسی را علیه دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محترم سابق در فضای مجازی منتشر می کند و به تصور خود می کوشد اذهان عمومی را نسبت به خادمان واقعی ملت ایران مشوه نماید.

به عنوان نمونه ، وی در یک مطلب اینستاگرامی، با اشاره به سابقه کاری خود به عنوان خبرنگار صدا و سیما در حوزه دولت های نهم و دهم، با بی پروایی تمام نوشت: احمدی نژاد با رمال و فالگیر و مشاوره دست راستی اش (مشایی) می خواستند کاری کنند که رهبری زود فوت کند و برای این جادو و جنبلی که کردند باید باطل السحری پیدا می شد!

بدیهی است، اینگونه رفتارهای غیرقابل توجیه علیه دکتر احمدی نژاد که مورد محبت ویژه و گسترده توده های مردم هستند، نه تنها موجب وهن عامل آن رفتارها می شود، بلکه به اعتبار و جایگاه رسانه ملی نیز آسیب جدی وارد می کند.

انتظار می رود جناب عالی مانع از تداوم سیطره جریان فاسد امنیتی بر برخی خبرنگاران صدا و سیما و سوء استفاده از نام و عنوان آنان برای برخی مقاصد شوم باندی و سیاسی شوید.

از خداوند منان موفقیت جناب عالی را در خدمت به ملت مسالت دارم.

علی اکبر جوانفکر
مشاور رسانه ای رئیس دولت های نهم و دهم