«شپلوتکا» به نویسندگی و کارگردانی حسین قناعت

پایگاه خبری نمانامه: توقف تصویربرداری ساخته جدید حسین قناعت در روزهای پایانی تولید/ کرونا «شپلوتکا» را هم بی‌نصیب نگذاشت!
.
تصویربرداری فیلم سینمایی «شپلوتکا» به نویسندگی و کارگردانی حسین قناعت پس از حدود ۷۰ درصد به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.
.
به گفته قناعت، در شرایط بحرانی که کشور این روزها با آن دست به گریبان است، حفظ سلامتی عوامل و بازیگران در اولویت اول پروژه قرار دارد. به همین خاطر تصویربرداری سکانس‌های باقی مانده منوط به بازگشت شرایط کشور به حالت نرمال است.
.
بخش عمده لوکیشن‌های این فیلم در آمل، روستای شاهکلای کلیج، جنگل‌های اطراف آمل قرار داشته و بخش‌های باقی‌مانده از کار نیز در تهران مقابل دوربین می‌رود.
.
بیژن بنفشه‌خواه، شبنم قلی‌خانی، آناهیتا همتی، شهرام قائدی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده، مهدی ابراهیمی، حسین پور‌اسماعیل به همراه هنرمندان خردسال پارسیا شکوری، عسل قرایی، مانلی قناعت، دیبا غدیری، سامیار محمدی، پارسا نژادآذر، آمیتس حجت‌الاسلامی گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.
.
«شپلوتکا» در راستای تحکیم خانواده و حمایت از محیط زیست است و در خلاصه داستانش آمده: دختر و پسر نوجوانی به دلیل شرایط اقتصادی خانواده آرزوی زندگی بهتری را می‌کنند. در نهایت و در ادامه داستان این آرزوی آنها برآورده می‌شود و تجربیات تازه‌ای را با خود به همراه می‌آورد… .
.
حسین قناعت تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد. دیگر عوامل این پروژه عبارتند از: مدیر تولید: هاشم علی‌اکبری، تصویربردار: محمد حسن‌پور، تدوین: پریسا پروین‌نیا، صدابردار: حسین بشاش، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی‌دوست، طراح گریم: جنان صدفی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌‌ریز: وحید کاشی، منشی صحنه: هدیه نصیری، جلوه‌های ویژه بصری: حامد علی‌اکبری، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: داود طهماسبی، محدثه پوراسماعیل، مدیر تدارکات: محسن گوهرشناس.