شبهای مافیا به کارگردانی محمدرضا علیمردانی

پایگاه خبری نمانامه: با انتخاب محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر «شبهای مافیا» و پیوستن دو بازیگر دیگر به رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب، این پروژه کلید خورد.
به گزارش بانی‌فیلم، پیش از این نسرین مقانلو، فریبا نادری، بهاره رهنما ، مریم مومن، نسیم ادبی، خاطره حاتمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز و سارا خوئینی‌ها به عنوان بازیگران «شب‌های مافیا» معرفی شده‌ بودند.

بنابر این خبر، روز گذشته با پیوستن آزیتاترکاشوند و روشنک گرامی، ۱۲ شرکت‌کننده این رئالیتی‌شو تکمیل شدند تا جلوی دوربین بروند.

در مرحله ابتدایی، این بازی با حضور ۱۲ بازیگر زن برگزار می‌شود. در هر فصل از این رئالیتی‌شو، یکی از بازیگران، ۱۲ نفر از دوستانش را برای بازی مافیا دعوت می‌کند و آن‌ها به اتفاق شخص دعوت‌کننده که در بازی به او لیدر برگزار کننده می‌گویند، بازی را کاملا مستند و واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. سپس دو گروه ۱۲ نفره شامل مردان بازیگر نیز این بازی را تجربه خواهند کرد که در مجموع تعداد شرکت کنندگان را به عدد ۳۶ می رساند. #محمدرضا_علیمردانی نیز به عنوان لیدر و برگزار کننده بازی مافیا در هر سه بازی حضور خواهد داشت.

«شب‌های مافیا» که با سرمایه‌گذاری شرکت هنر اول ساخته می شود، توسط فیلیمو پخش خواهد شد.

#سعید_ابوطالب کارگردان این مجموعه پیش از این کارگردانی برنامه‌ای مشابه یعنی «#شام_ایرانی» را به عهده داشته است.