«سوتلانا سوپیلنیاک» بازیگر اکراینی سریال «سرجوخه»

پایگاه خبری نمانامه: سوتلانا سوپیلنیاک (Svitlana Sopilniak) بازیگر اکراینی سریال «سرجوخه»، گفت: سریال‌های زیادی در ژانرهای مختلف در ایران ساخته می‌شود که هم از نظر محتوا و تصویربرداری و هم از نظر کار هنرپیشه‌ها و فرم لایق توجه است.
سوتلانا سوپیلنیاک در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نقش‌آفرینی خود در سریال سرجوخه اظهار داشت: این سریال، اولین تجربه حرفه‌ای من بود که در آن بازی کردم و همکاری با این تیم تجربه بسیار خوب و جالبی برایم است.
وی با تاکید بر اینکه با آدم‌های هوشمند و حرفه‌ای زیادی آشنا شدم و خیلی چیزها از آنها یاد گرفتم، گفت: با وجود اینکه کاراکتر فلورا با من فاصله بسیاری داشت و با توجه به اینکه شخصیتی اخلاق مدار دارم بازی در نقش یک شخصیت زن نفوذی چالش بزرگی برایم محسوب می‌شد که با توجه به بازخوردهای خوبی که گرفتم خوشحالم که توانستم این نقش را در سطح قابل قبولی ایفا کنم.
این بازیگر اوکراینی درباره میزان آشنایی خود با فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی، گفت: وقتی دانشجوی رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه شفچنکو اوکراین بودم در یکی از کلاس‌هایمان با سینمای ایران و تاریخ آن آشنا شدم. فیلم‌های زیادی از ساخته‌های عباس کیارستمی، مجید مجیدی و اصغر فرهادی دیدم.
سوپیلنیاک افزود: متاسفانه وقت نمی‌کنم زیاد سریال‌های ایرانی را ببینم ولی چند سریال مانند خانه امن و ممنوعه را کامل دیدم.
وی که نخستین تجربه بازیگری‌اش در ایران به سال ۹۶ و ایفای نقش در سریال ماهور برمی‌گردد، درباره نحوه اضافه شدن به سریال سرجوخه گفت: یکی از بازیگران ایرانی که دوستم است من را به سیامک راشدی بازیگردان سریال سرجوخه معرفی و او هم به من نقش فلورا را پیشنهاد کرد؛ نقشی بسیار سخت که با همراهی احمد معظمی کارگردان باورپذیر شد.
بازیگر خارجی سریال سرجوخه همچنین درباره این که آیا باز هم با پروژه‌های ایرانی همکاری خواهید کرد؟ اظهار داشت: بله امیدوارم به زودی مخاطبان بتوانند من را در یک سریال دیگر ببینند.