سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی

پایگاه خبری نمانامه: سریال تاریخی و پربازیگر «جشن سربرون» یکی از پروژه هایی بود که سازندگانش بی توجه به شیوع کرونا و هشدارها همچنان در روزهای بحرانی کار تولید را پی گرفت.

حالا با پایان تصویربرداری در لوکیشن زرنان، سازندگان اعلام کرده اند که تصویربرداری در سال جاری تمام شده و ادامه تولید به ۱۵ فروردین ۹۹ موکول می شود. حال اینکه در روزهای گذشته کدامیک از اعضای گروه در معرض ابتلا به این بیماری بوده اند، مشخص نیست. هرچند تهیه کننده سریال معتقد است: خانه سینما تنها به ارائه بیانیه در شیوع بیماری کرونا اکتفا کرد. بهتر بود خانه سینما که داعیه‌دار حقوق قشر کم درآمد صنوف مختلف است با تهیه‌کنندگان هماهنگ می‌کرد تا بخشی از هزینه افراد کم‌درآمد را تقبل کرده و بخش دیگر را تهیه‌کنندگان متقبل می‌شدند.

حسن نجاریان تهیه‌کننده «جشن سربرون» گفت: از مهرماه تصویربرداری مجموعه در زرنان به کارگردانی مجتبی راعی آغاز شد.

وی افزود: تاکنون نزدیک به ۳۵ درصد از تصویربرداری انجام شده است. تدوین و صداگذاری توسط آقایان حسین زندباف و آرش قاسمی در حال انجام است و جلوه‌های ویژه بصری کار نیز توسط بهنام خاکسار صورت می‌گیرد. تا ۲۸ اسفندماه تصویربرداری در زرنان انجام می‌شود و ۱۵ فروردین ماه تصویربرداری را ادامه خواهیم داد.

نجاریان با انتقاد از بیانیه خانه سینما گفت: متاسفانه خانه سینما تنها به ارائه بیانیه در شیوع بیماری کرونا اکتفا کرد. بهتر بود خانه سینما که داعیه‌دار حقوق قشر کم درآمد صنوف مختلف است با تهیه‌کنندگان هماهنگ می‌کرد تا بخشی از هزینه افراد کم‌درآمد را تقبل کرده و بخش دیگر را تهیه‌کنندگان متقبل می‌شدند تا شب عید افراد کم‌درآمد در این شرایط اقتصادی دچار آسیب نشوند.

حسین محجوب، نادر فلاح، لیلا اوتادی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر و… در این سریال بازی می‌کنند.