رونمایی از پوستر فیلم «Finch» با بازی تام هنکس

 

پایگاه خبری نمانامه: اپل، از پوستر رسمی جدیدترین محصول خود با نام «Finch» به کارگردانی میگل سپاچنیک و با بازی تام هنکس که از ۵ نوامبر توسط سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد، رونمایی کرد.

تام هنکس در فیلم علمی تخیلی «Finch» در نقش یک مهندس رباتیک به نام «فینچ» در کنار کلب لندری جونز در نقش جف روبات، سمیرا وایلی در نقش ویور، لورا هریر در نقش لیندا و اسکیت اولریش در نقش سم به ایفای نقش می‌پردازند.

«فینچ» یک مهندس رباتیک و یکی از معدود بازماندگان یک رویداد خورشیدی فاجعه بار است که جهان را به یک متروکه تبدیل کرده است. اما او هنوز در یک پناهگاه زیرزمینی در دنیایی که برای خودش و سگش، گودیر ساخته زندگی می‌کند. فینچ که می‌داند فرصت زیادی ندارد یک ربات می‌سازد تا از سگش پس از مرگ او مراقبت کند.

این سه نفر سفری ماجراجویانه و خطرناک را به سمت غرب آمریکای متروک آغاز می کنند، «فینچ» طی این سفر تلاش می کند تا به ربات خود که جف نام دارد لذت شادی و تعجب از زنده بودن را نشان دهد. سفر آنها هم با چالش و هم با طنز همراه است، زیرا کنار آمدن جف و گودیر برای فنچ به اندازه رویارویی او با خطرات دنیای جدید چالش برانگیز است