داریوش ارجمند: صحبت‌هایم درباره بانوان تقطیع شده بود!

پایگاه خبری نمانامه: داریوش ارجمند در گفتگو با همشهری درباره حواشی صحبت‌های اخیرش گفت:«در این سال‌هایی که کار کرد‌ه‌ام جز احترامی که نزد مردم به‌دست آورده‌ام سرمایه دیگری ندارم. در این سال‌ها نوکری مردم را کردم و به این موضوع افتخار می‌کنم. کسی نزد خداوند محترم است که با تقواتر است نه اینکه چون مرد هستی پس قوی هستی! اینها امتیاز نیست.

مرد‌بودن امتیاز نیست ما اجازه نداریم که براساس خلقت زن بگوییم ضعیفه و یا به مرد بگوییم قویه. از دیدگاه خداوند زن و مرد برابرند اما خلقت متفاوتی دارند. من به همه بانوان مادران و دختران این سرزمینم عرض می‌کنم شما مثل خواهر، دختر یا مادر من هستید. من نگاه ضعیف و از بالا به پایین به بانوان کشورم ندارم و اما به این عزیزان می‌گویم که بانو باشید! قهرمان باشید، سرافراز باشید، جهانی شوید مدال‌آور باشید، اما بانو باشید.

من همیشه گفته‌‌ام پدر و مادر هرکدام نقش‌های مهمی دارند که باید تا سرحد امکان کامل ایفا کنند. لطافت زنانه از مادر منتقل می‌شود و استقامت مردانه از پدر. مادر روح لطیف خانواده است و پدر سنگ زیرین آسیاب خانواده. او من آن دختر انگلیسی که عضو داعش شده و چنان به قساوت رسیده که سر آدم را می‌برد، یک زن و بانو نمی‌شناسم. به این نکته‌ها در مصاحبه اخیرم اشاره کردم که متأسفانه صحبت‌های من را تقطیع کردند.
بخشی از صحبت‌های من که منتشر شد حتی از سوی همکاران خودم مورد انتقاد قرار گرفت. البته من پای هر حرفی که زدم هستم اما نکته اینجاست که باید حرف‌ها کامل منتقل شود.»