جشنواره فیلم برلین فراخوان داد

 

پایگاه خبری نمانامه: جشنواره فیلم برلین در فراخوانی که در سایت این فستیوال منتشر شد مقررات حضور فیلم‌ها را اعلام کرد. سایت berlinale با تیتر «دوباره شروع کنیم!» نوشت: تنها چند ماه پس از برنامه ویژه تابستان برلیناله، آمادگی برای جشنواره بعدی آغاز شده است.
فیلمسازان از امروز چهارشنبه می‌توانند فیلم‌های بلند و کوتاه و همین‌طور سریال‌های خود را از طریق نشانی berlinale.de/filmentry ارسال کنند.
در این دوره برلیناله خبرهای خوب دیگری نیز وجود دارد؛ از جمله اینکه از این پس بخش‌های تولیدات سریالی برلیناله و کلاسیک برلیناله نیز آثار ارسالی را می‌پذیرند!
در ادامه فراخوان مربوط به مقررات و شرایط حضور آثار در برلیناله آمده:
پس از لغو بخش فیلم‌های کوتاه به دلیل بیماری همه‌گیر کووید۱۹، این بخش دوباره در برنامه‌های رقابتی در سال ۲۰۲۲ فیلم‌های کوتاه را نمایش می‌دهد.
فیلمسازان برای ارسال فیلم‌های‌شان به برلیناله باید پیش از مهلت تعیین شده، اثر و فرم شرکت فیلم خود را به جشنواره ارسال کنید. به آثار ارسالی پس از مهلت مقرر توجهی نخواهد شد.
نحوه ورود و ثبت فیلم‌ها توسط سازندگان در سایت جشنواره، تنها از طریق حساب شخصی و پر کردن فرم ثبت‌نام آنلاین امکان‌پذیر است.
سایت برلیناله زمان‌بندی و مهلت شرکت فیلم‌ها را هم اعلام کرده؛
جشنواره از کارگردانان می‌خواهد که با دقت دستورالعمل‌های عمومی ارسال و مشارکت و همچنین مقررات ویژه اضافی بخش‌ها را به بخوانند.
بر اساس این فراخوان، تاریخ‌ آخرین مهلت برای دریافت فرم‌های ثبت‌نام را به شرح زیر اعلام شده:
فیلم‌های بلند: سوم نوامبر ۲۰۲۱
فیلم‌های کوتاه: هفدهم نوامبر ۲۰۲۱
سریال‌ها: بیست و چهارم نوامبر ۲۰۲۱