ثبت طرح و ایده در خانه مستند ایران

پایگاه خبری نمانامه: براساس تصمیم مدیریت خانه مستند از این پس در هر ماه بخش طرح و ایده سایت خانه مستند به مدت سه روز در دسترس مستندسازان خواهد بود تا نسبت به ثبت طرح‌های خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی خانه مستند، به همین مناسبت از مستندسازان و علاقه مندان به این حوزه دعوت ‌می‌ شود از روز دوشنبه ۱۴ مهر تا چهارشنبه ۱۶ مهر (به مدت سه روز) با مراجعه به سایت خانه مستند به نشانی khanemostanad.ir جهت ارسال طرح های خود اقدام نمایند.
بر اساس این گزارش، پس از پایان مهلت سه روزه، بررسی طرح‌های ارسالی آغاز شده و از صاحبان طرح های برگزیده دعوت می‌شود تا در جلسه پیچینگ با ارائه مستندات تصویری به دفاع از طرح خود بپردازند.

لازم به ذکراست، دریافت طرح توسط خانه مستند از سه سال قبل بصورت الکترونیکی بوده است و با توجه به اینکه از اواخر تیرماه این امکان بدلیل بروزرسانی سایت و انجام برخی اصلاحات جهت سهولت در کار مسدود شده بود، با پایان مراحل فنی از این پس مستندسازان می‌توانند در هر ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت خانه مستند نسبت به ثبت طرح و ایده خود اقدام کنند.

همچنین در ارسال طرح و ایده مستندسازان باید این نکته را در نظر داشته باشند که طرح ارسالی قابلیت پخش از رسانه ملی را داشته باشد.