فیبی والر بریج جایگزین هریسون فورد می شود!

 

فیبی والر بریج

پایگاه خبری نمانامه: بنا به شایعاتی که توسط روزنامه دیلی‌میل منتشر شده، فیبی والر بریج ممکن است جانشین هریسون فورد در ادامه سری فیلم‌های ایندیانا جونز باشد!
.
منابع نزدیک به «دیلی میل» ادعا می‌کنند که تهیه‌کنندگان «ایندیانا جونز» از جمله «کتلین کندی» رئیس کنونی لوکاس فیلم و صاحب امتیاز این سری قصد دارند «تغییری بزرگ و جسورانه» در چندگانه ایجاد کنند: «این اقدامی عظیم و نقشی عالی برای فیبی خواهد بود.»
.
والر بریج همین حالا در قسمت پنجم این فیلم به کارگردانی جیمز منگولد و تهیه‌کنندگی اسپیلبرگ نقش یکی از دستیاران ایندینا جونز را ایفا می‌کند علاوه‌ بر بریج مدس میکلسن، آنتونیو باندراس، بوید هالبروک و توبی جونز دیگر بازیگران قسمت پنجم ایندیانا جونز خواهند.
.
فیلمبرداری این فیلم با توجه به مصدومیت هریسون فورد مدتی به تعویق افتاده بود اما حالا مجددا از سرگرفته شده و فورد شدیدا در حال تمرینات بدنی برای بالا بردن استقامتش برای بازی در نقش پرحرکت ایندیانا جونز است اما تقریبا همه می‌دانند که خیلی زود باید جایگزینی برای او پیدا کرد. در قسمت چهار این فیلم اشاراتی به جایگزینی شیا لابوف در این نقش شد چرا که لابوف نقش پسر ایندیانا جونز را در این فیلم ایفا می‌کرد اما با توجه به حواشی فراوان شخصیت او بعید است وزن فرانچایزی به این عظمت بر دوش او گذاشته شود. حالا باید بعد از اکران این فیلم در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲، درباره سرنوشت این فرانچایز تصمیم گرفته شود.
.