انتشار تیزر جدید سریال «Loki» با بازی «تام هیدلستون»

 

پایگاه خبری نمانامه: مارول استودیوز، تیزری جدید از سریال علمی-تخیلی «Loki» (لوکی) با بازی «تام هیدلستون» و «اوون ویلسون» به کارگردانی «کیت هرون» را منتشر کرد.
.
داستان این سریال قرار است در خط زمانی متفاوتی نسبت به خط زمانی اصلی دنیای سینمایی مارول که در حین اتفاقات رخ داده در فیلم «Avengers: Endgame» به وجود آمده، جریان داشته باشد و در این سریال شاهد آن خواهیم بود که کاراکتر لوکی با در دست داشتن سنگ مکان یعنی «تسرکت» (یکی از سنگ‌های ابدی) به نقاط دور دست و عجیب و غریب جهان فرار خواهد کرد. در این میان، او با سازمانی با عنوان «واریانس زمان» (TVA) برخورد کرده و این سازمان او را دستگیر می‌کند.
.
در دنیای کمیک بوک‌های مارول سازمان TVA تشکیلاتی است که به حفاظت از ثبات و پایداری خط زمانی جهان اختصاص یافته است. «تام هیدلستون» بار دیگر در نقش کاراکتر «لوکی» در این سریال حاضر خواهد شد و «اوون ویلسون» نیز در نقش مأموری از سازمان TVA با نام موربیس ام. موربیس در این سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد.
.
علاوه بر تام هیدلستون و اوون ویلسون، گوگو امبتا-را ، سوفیا دی مارتینو، وونمی موساکو و ریچارد ای گرانت در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.
.
کمپانی دیزنی این سریال را در تاریخ ۹ ژویٔن (۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد کرد.