ادای دین ستاره‌های هاکی ایران، به مردم بلوچستان

پایگاه خبری نمانامه: سهم فروش سازندگان فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» در جشنواره فجر، به سیل‌زدگان بلوچستان اهدا شد.
.
عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، همه عواید بلیت فروشی این فیلم در جشنواره فیلم فجر را به مردم سیل زده بلوچستان اهدا کردند.
.
دختران تیم‌اسکیت هاکی ایران که ستاره‌های فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست»، (پرفروش‌ترین اثر جشنواره سینما حقیقت) هستند، در ویدیویی به نمایندگی از عوامل سازنده فیلم، اعلام کردند سهم فروش سازندگان #جاییبرایفرشته‌هانیست در جشنواره فیلم فجر امسال، به مردم سیل زده منطقه #بلوچستان تعلق خواهد گرفت و از مردم برای تماشای این فیلم در سالن‌های مردمی جشنواره فجر دعوت کردند.
.
قهرمانان هاکی ایران، در این ویدیو با اشاره به نقش مهم کمک‌های مردمی در تقویت کمپین «مبارزه از من حمایت از تو» این موضوع را یادآوری کرده‌اند که همه مردم ایران به خصوص مردم بلوچستان در پیروزی‌های تیم اسکیت‌هاکی دختران ایران و ساخت فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» سهیم هستند، و این کمک، ادای دینی بسیار کوچک در پاسخ به‌ محبت‌های مردم ایران است.

فیلم سینمایی «جایی برای فرشته‌ها نیست» به کارگردانی « سام کلانتری » در اختتامیه سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی « سینماحقیقت »، عنوان چهار جایزه مهم این جشنواره از جمله «بهترین فیلم مستند از نگاه تماشاگران» را به دست آورد و پس از آن در رقابت با ۹ فیلم مستند دیگر به جشنوارهفیلمفجر راه پیدا کرد. . عوامل «جایی برای فرشته ها نیست»عبارتند از: کارگردان: «سام کلانتری» تدوینگر: «هایده صفی‌یارى»، آهنگساز:«حبیب خزایى‌فر»، مدیر‌فیلمبرداری: رضا‌ تیموری، طراحی و ترکیب‌صدا: انسیه‌ملکی، صدابردار: شاهین پورداداشی، مدیر‌فنی پس‌تولید: اوژن سید اشرفی، مدیر‌تولید: محسن مرادی، مدیر رسانه: فرنوش آبا ، عکاس: حسن کمالی و طراح پوستر: مهدی آگاه‌منش. « محمد شکیبا نیا » و «محسن‌شاه‌محمد‌میراب» تهیه‌کنندگى این اثر را به عهده داشته اند. این فیلم محصول مشترک موسسه فرهنگی‌هنری تنجرین و مرکز‌گسترش سینمای مستند و تجربی است.