آتش سوزی در سینمای هتل رامسر

پایگاه خبری نمانامه: سینمای هتل رامسر دچار حریق شد و در همان ساعات اولیه نیروهای امدادی از شهرستان رامسر و تنکابن به محل حادثه اعزام شدند.
برای مهار این آتش‌سوزی که صبح امروز ( پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ ) به وقوع پیوست نیروهای امدادی از شهرستان رامسر و تنکابن به محل حادثه اعزام شدند.
محمد آزاد فرماندار رامسر ضمن تایید خبر آتش‌سوزی سالن آمفی تئاتر سینمای هتل رامسر به ایسنا گفت: سالن آمفی تئاتر سینما هتل رامسر حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز دچار آتش‌سوزی شده بود.
وی با بیان این مطلب که علت آتش سوزی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: حدود ۸۰ درصد سالن آمفی تئاتر این هتل تخریب شده است.
نادر سحر خیز رییس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی رامسر – در مدتی که حریق ادامه داشت در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هنوز علت آتش‌سوزی مشخص نیست، گفت: خسارت بسیار سنگین بوده و کل سالن آمفی تئاتر سینما هتل از بین رفته است.
وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.
رییس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی رامسر با اشاره به این‌که با این حجم از آتش‌سوزی امکان سوختن کل ساختمان وجود داشت، یادآور شد: خوشبختانه با اقدام سریع آتش‌نشانی‌های دو شهرستان رامسر و تنکابن آتش فعلا مهار شده است.- بعد از اعلام سحرخیز، فرماندار رامسر خبر خاموش شدن آتش را اعلام کرد.
سحر خیز خاطرنشان کرد: ساخت مجموعه سینما هتل رامسر به دوران پهلوی دوم باز می‌گردد و جزء آثار ثبت شده ملی است.
وی گفت: در این حادثه پلان اصلی سالن آمفی تئاتر در آتش نسوخته و فقط سقف و صندلی‌های آن از بین رفته است.
رییس اداره گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی رامسردر ادامه گفت: با توجه به از بین رفتن تجهیزات و امکانات داخل سالن به طور کامل برآورد خسارت در حال حاضر مشکل بوده و نیاز به بررسی متخصصان دارد.